//
کدخبر: ۳۳۹۲۰۶ //

هاشمیان: نشان دادیم که اگر متحد باشیم می‌توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم

مربی تیم‌ملی فوتبال ایران معقتد است که تیم‌ملی فوتبال عراق در چند دیدار اخیر خود مقابل ایران یکی از بهترین‌ بازی‌های خود را انجام داده است.

هاشمیان: نشان دادیم که اگر متحد باشیم می‌توانیم کارهای بزرگی  انجام دهیم
به گزارش فرتاک نیوز،

وحید هاشمیان پس از برتری تیم‌ملی فوتبال ایران مقابل تیم‌ملی فوتبال عراق و صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در ورزشگاه آزادی، اظهار کرد: به مردم ایران بابت صعود تیم ملی به جام جهانی قطر تبریک می‌گویم، این برد باعث خوشحالی جامعه می‌شود و امیدواریم در جام جهانی نیز نتایج خوبی کسب و مجددا دل مردم ایران را شاد کنیم.

وی ادامه داد: در دور مقدماتی در شرایطی که پتانسیل بالایی در تیم‌ملی فوتبال ایران وجود داشت نتایج خوبی به دست نیاوردیم، هرچند که میزبانی را به ناحق از ایران گرفتند و در هوای گرم در بحرین به میدان رفتیم اما نشان دادیم که اگر متحد باشیم می‌توانیم کارهای بزرگی  انجام دهیم. در حالی که تیم‌های خوبی در این گروه حضور داشتند از این مرحله سخت با قدرت عبور کردیم.

مربی تیم‌ملی فوتبال ایران با تاکید بر اینکه باید باید با برنامه‌ریزی خوب به جام جهانی برویم چراکه نسل خوبی داریم و امیدواریم پشتیانی خوبی از تیم ملی صورت گیرد، ‌خاطرنشان کرد: به دلیل بدهی‌ها و بلوکه شدن پول ایران در فیفا، فدراسیون فوتبال روزهای سختی را پشت سر می‌گذارد و برای اینکه در جام جهانی موفق باشیم نیازمند کمک به تیم ملی و فدراسیون فوتبال هستیم.

هاشمیان در مورد دیدار با عراق نیز بیان کرد: در چند دیدار اخیر مقابل عراق، امروز یکی از بهترین بازی‌های عراق را شاهد بودیم و سیستم جدید مربی این تیم، مناسب بود و با پیروزی مقابل ایران به عنوان تیم سوم شانس بالایی برای صعود به مرحله پلی آف داشتند.

وی با بیان اینکه ‌عراقی‌ها تا زمانی که گل نخورده بودند به خوبی مقاومت کردند و ایران  موقعیت های زیادی را به دست آورد، اظهار کرد: پس از اینکه به گل رسیدیم بازی را در نیمه دوم در دست گرفتیم و خوشبختانه توانستیم این دیدار را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۹۲۰۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان