//
کدخبر: ۳۳۹۰۸۷ //

صعود ایران به مرحله حذفی جام جهانی نشانه پیشرفت فوتبال خواهد بود

بجنورد- پیشکسوت فوتبال ایران صعود ایران به دور دوم جام جهانی را نشانه پیشرفت فوتبال دانست و گفت: زمانی می توانیم ادعای برنامه ریزی توسط فدراسیون را داشته باشیم که این اتفاق رقم بخورد.

صعود ایران به مرحله حذفی جام جهانی نشانه پیشرفت فوتبال خواهد بود
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم ملی در زمان برانکو، مهاجرانی و کی روش به جام جهانی صعود کرد و این دوره هم صعود خواهیم کرد زیرا در حال حاضر ساختار فوتبالی و بازیکنان خوبی برای تیم ملی ایران فعال هستند.

پیشکسوت فوتبال ایران ادامه داد: زمانی می‌توان از پیشرفت فوتبال ایران صحبت کرد که به دور دوم جام جهانی صعود کنیم و جزو ۱۶ تیم برتر جهان قرار بگیریم.

وی صعود تیم ملی به دور دوم جام جهانی را مستلزم برنامه ریزی بسیار دانست و افزود: تیم ملی ایران در سطح آسیا وضعیت مشخصی دارد اما در جهان باید به دور دوم راه پیدا کند و اگر این اتفاق بیفتد نشان می‌دهد که فدراسیون برنامه ریزی کرده است.

پیروانی برگزاری مسابقات تدارکاتی با تیم‌های اروپایی بزرگ را از جمله تدارکات لازم برای صعود به دور دوم رقابت‌های جام جهانی دانست و گفت: برای این هدف باید طراحی لازم انجام شود تا به نتیجه دلخواه دست پیدا کرد و در صورت عدم صعود به دور دوم، نشان داده می‌شود که فدراسیون برای تیم ملی قدم رو به جلویی را برنداشته است.

این پیشکسوت عرصه مربیگری فوتبال همچنین سرمربی تیم ملی را مورد توصیف قرار داد و بیان کرد: اسکوچیچ تاکنون خوب نتیجه گرفته و ثمره مربیگری نیز در نتیجه دیده می‌شود به خصوص که فوتبال ایران هم نتیجه گراست.

وی وجود مهره‌ها و بازیکنانی مطرح همچون آزمون و طارمی را ابزاری مناسب برای تیم ملی فوتبال دانست و گفت: غالب بازیکنان تیم ملی در اروپا هستند که نشان از توان آنان است که به همراه این بازیکنان تاکنون اسکوچیچ نیز نتایج خوبی را به دست آورده و در کنار هم وضعیت مطلوبی دارند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۹۰۸۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان