//
کدخبر: ۳۳۹۰۱۵ //

مهدی عبدی اذیت می‌کند، اما فعلا کسی یاد عیسی نیست

قطعا خبر پارگی رباط صلیبی عیسی آل‌کثیر خبر بسیار بد و دلخراشی بود، مخصوصا برای پرسپولیسی‌ها که در حال پشت سر گذاشتن یک فصل «کم‌مهاجم» هستند.

مهدی عبدی اذیت می‌کند، اما فعلا کسی یاد عیسی نیست
به گزارش فرتاک نیوز،

با این حال از نظر فنی این مسئله باعث شده مهدی عبدی به ترکیب اصلی برگردد؛ اتفاقی که فعلا برای تیم و این بازیکن بد نشده است. عبدی که در مسابقه حذفی پرسپولیس و ذوب‌آهن در فولادشهر روز درخشانی داشت و 2گل به ثمر رساند، در دیدار بسیار مهم برابر فولاد هم تک گل 3امتیازی سرخپوشان را زد تا پرسپولیس با لبخند راهی تعطیلات لیگ برتر شود. این اتفاق در شرایطی رخ می‌دهد که عبدی این اواخر کاملا نیمکت‌نشین آل‌کثیر شده بود.

یحیی گل‌محمدی به‌خاطر دوندگی بیشتر یا هر چیز دیگری، نگاه مثبت‌تری به عیسی داشت و عبدی حتی در داربی تهران هم فقط دقایق کوتاهی به بازی گرفته شد. با این حال، او در بازگشت اجباری به ترکیب اصلی نشان می‌‌دهد حقش بود که بیشتر از اینها مورد اعتماد قرار بگیرد. عبدی شاید مهاجم شش‌دانگی نباشد و از برخی کم‌وکاستی‌ها رنج ببرد، اما قطعا استعداد زیادی دارد و نباید او را نادیده گرفت. عبدی اذیت می‌کند، اما بالاخره کار را درمی‌آورد. جسارت او در ضربه‌زدن و استعدادش در جاگیری، جزو امتیازات این بازیکن به شمار می‌رود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۹۰۱۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان