//
کدخبر: ۳۳۸۸۹۹ //

نگرانی بزرگ رئال مادرید

هواداران رئال مادرید بیش از آنکه نگران نتیجه تساوی مقابل الچه باشند بابت مصدومیت ستاره تیمشان ناراحت شدند.

نگرانی بزرگ رئال مادرید
به گزارش فرتاک نیوز،

برای رئال مادرید، مسابقه با الچه اصلا خوب پیش نرفت. آنها با تساوی ۲-۲، دو امتیاز مهم را از دست دادند و البته کریم بنزما با مصدومیت از زمین بیرون رفت.

بنزما از ناحیه پشت پا دچار مشکل شد و دقیقه ۵۸ جای خود را به لوکا یوویچ داد. احتمال دارد او مشکل جدی همسترینگ داشته باشد هرچند هنوز خبری در این مورد تایید نشده است.

هواداران رئال مادرید در ورشگاه سانتیاگوبرنابئو بیش از انکه نگران نتیجه بازی باشند نگران وضعیت ستاره تیمشان بودند که در حالی که رئال ۱-۰ عقب  بود زمین را ترک می‌کرد. آنها می‌دانند که طولانی شدن غیبت کریم می‌تواند عواقب بدی برای رئال داشته باشد.

رسانه‌های اسپانیایی از این نوشته اند که تعویض بنزما برای احتیاط صورت گرفته و شرایط او حاد نبوده است، هرچند که نیاز به آزمایشات بیشتر دارد تا نتیجه مصدومیت او مشخص شود.

مدت زمان بیرون ماندن بنزما از زمین هنوز مشخص نشده است اما بعید است که به بازی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مقابل بیلبائو برسد که روز پنجشنبه هفته بعد انجام خواهد شد، البته این فاصله ۱۰ روزه شاید به بازگشت او به میدان کمک کند.

اما اگر تا آن شرایط بازی برای کریم مهیا نشود احتمال دارد او بازی مقابل گرانادا در لیگ اسپانیا را که یکشنبه ۱۷ بهمن است، از دست بدهد. سپس بازی با ویارئال در پیش است و البته بازی بسیار مهم درلیگ قهرمانان اروپا مقابل پاری‌سن‌ژرمن که سه شنبه ۲۶ بهمن انجام خواهد شد.

این بازی برای کارلو آنچلوتی و تیمش و هواداران رئال بسیار مهم است و اصلا دوست ندارند که ستاره ای مثل کریم بنزما را برای چنین مسابقه ای در اختیار نداشته باشند. به همین دلیل است که شاید آنچلوتی تصمیم بگیرد مدت زمان بیشتری به مهاجم فرانسوی خود استراحت بدهد که حتی در صورت از دست دادن بازیهای لیگ و جام حذفی، بتواند خود را به دیدار در پاریس برساند.

مشکل مهم رئال این است که بنزما در این تیم جانشینی ندارد. بعد از مصدومیت او، لوکا یوویچ مقابل الچه به میدان آمد، بازیکنی که در ماه دسامبر مقابل سوسیداد عملکرد خوبی با یک گل و یک پاس گل از خود ارائه کرده بود. اما این بایکن از سال ۲۰۱۹ که از فرانکفورت به رئال آمده هیچگاه نتوانسته جای ثابتی برای خود در ترکیب این تیم پیدا کند و عملکردی پر فراز و نشیب داشته است.

دیگر بازیکن جایگزین بنزما، ماریانو است که او هم در این فصل فقط سه بار به میدان رفته است و بازیهای زیادی را به دلیل مصدومیت از دست داده است.

یکی از بزرگترین دغدغه‌های مادریدی‌ها در مورد یوویچ و ماریانو، دقایق کمی است که آنها به میدان رفته اند و به همین نسبت، اعتماد به نفس آنها به ویژه در بازیهای بزرگ نیز پایین است. بنزما تا کنون ۲۳۵۹ دقیقه برای رئال در این فصل بازی کرده در حالی که یووچ ۴۳۲ دقیقه و ماریانو ۱۷۸ دقیقه به میدان رفته اند و فاصله زیادی با شرایط ایده آل دارند.

رئال مادرید خوشبین است که بنزما برای مدت طولانی دور از میدان نباشد و البته امیدوار است که دیگر بازیکنان بتوانند جای خالی او را در زمینه گلزنی پر کنند و حتی هافبک‌ها نیز در امر گلزنی مشارکت بالایی داشته باشند. وینیسیوس جونیور تنها بازیکنی بوده که در این فصل پا به پای بنزما در گلزنی موفق نشان داده است اما او هم برای بازی بعدی در لیگ محروم است و آنچلوتی ممکن است بابت نداشتن مهاجم، باز هم امتیاز از دست بدهد.

نکته مهم اما برای رئالی ها این است که در شرایط فعلی کریم بنزما نیاز به استراحت دارد و نباید فشار بیش از حد به این بازیکن وارد کرد  تا در مقاطع مهم نیم فصل دوم لیگ و همچنین مراحل حذفی لیگ قهرمانان بتوانند از او استفاده کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبر ورزشی
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۸۸۹۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان