//
کدخبر: ۳۳۸۷۳۶ //

اختصاصی/ آلومینیوم اراک - پدیده مشهد/ امید به زنده شدن پدیده یا ادامه یکه تازی اراکی ها؟

دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر درحالی از شنبه هفته جاری پیگیری می شود که آلومینیوم اراک در زمین خودش میزبان پدیده بحران زده است. پدیده ای که هر بازی که می گذرد، به سقوط نزدیک تر می شود.

اختصاصی/ آلومینیوم اراک - پدیده مشهد/ امید به زنده شدن پدیده یا ادامه یکه تازی اراکی ها؟
به گزارش فرتاک نیوز،

شاید هر کسی حال و روز پدیده را ببیند، باور نکند همین تیم در همان هفته نخست از آلومینیوم اراک یک امتیاز حساس گرفت و از جمله تیم هایی است که توانسته تیم فوق‌العاده رسول خطیبی را متوقف کند. تیمی که پس از همین تساوی وارد بحران‌ شد و با گذشت ۱۵ هفته از مسابقات هنوز هم کاری برایش نکرده‌اند و روز به روز هم بدتر می شود.

با این حال، پدیده برای زنده شدن و بقا در لیگ راهی جز گرفتن امتیاز از آلومینیوم ندارد و باید از همین مسابقه استارت ماندن را بزند. شاگردان سید عباسی کار بسیار سختی در اراک دارند و اگر مساوی هم بگیرند دست به کار بزرگی زده اند.

در سوی مقابل شاگردان رسول خطیبی به جز شگفتی سازی و یکه تازی در لیگ برتر، در جام حذفی نیز از مدعیان قهرمانی محسوب می شوند که با شکست سپاهان به دنبال بزرگی در فوتبال هستند. آنها در بازی رفت دو امتیاز را به پدیده ای داده‌ اند که این تیم فقط چهار امتیاز دشت کرده و برای بقا دست و پا می زند. این دست و پا زدن گاهی وقت ها خطرناک می شود، به این دلیل که پدیده قعر جدولی هم یقه آلومینیوم را گرفته و هم یقه پرسپولیس را که شاید هیچ کسی باورش نشود، دو امتیاز از چهار امتیاز تیم انتهای‌ جدولی از تیم های مدعی به دست آمده است.

علی مسعودی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۸۷۳۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان