//
کدخبر: ۳۳۸۶۲۷ //

قلعه‌نویی: ظلمی که به مجموعه گل‌گهر و تیم فوتبالش کردند در تاریخ فوتبال بی‌سابقه بود

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: هر چه روز مسائل روحی و روانی کار می‌کنیم هنوز نشاط تیمی ما برنگشته است.

 قلعه‌نویی: ظلمی که به مجموعه گل‌گهر و تیم فوتبالش کردند در تاریخ فوتبال بی‌سابقه بود
به گزارش فرتاک نیوز،

 امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از بازی با تراکتور اظهار داشت: تراکتور تیم پرشورها است. چندین سال در این تیم بودم. خاطرات و فراز و نشیب‌های زیادی داشتیم. در مجموع خاطرات خیلی خوبی با مردم آذربایجان و طرفداران تراختور عزیز داشتیم.

وی افزود: بازی به خاطر شرایط آب و هوایی یقیناً بازی سختی خواهد بود. ما مشکلات خودمان را داریم. هر چه روی مسائل روحی و روانی کار می‌کنیم هنوز نشاط تیمی ما برنگشته است ولی باز هم از بچه‌ها تشکر می‌کنم. با همه مشکلاتی که به خاطر کسر 7 امتیاز داریم نهایت تلاش‌شان را می‌کنند.

سرمربی گل گهر با اشاره به حذف از جام حذفی عنوان کرد: در جام حذفی هم بازی بسیار خوبی انجام دادیم اما از موقعیت‌ها استفاده نکردیم و حذف شدیم. امیدواریم بتوانیم فردا با یک بازی خوب سه امتیاز را بگیریم و ان‌شاالله اگر 7 امتیاز ما برگردد می‌توانیم مدعی اول قهرمانی هم باشیم. با توجه به اینکه تیم از نظر روحی و روانی برمی‌گردد امیدواریم این مهم اتفاق بیفتد و حق به حق‌دار برسد. واقعاً ظلمی بود که به مجموعه گل‌گهر و تیم فوتبالش کردند و در تاریخ فوتبال بی‌سابقه بود. شاید به خاطر امیر قلعه‌نویی بوده ولی در مجموع امیدواریم تلاش و تا لحظه آخر مبارزه می‌کنیم که ان‌شاالله در جدول شرایط خوبی پیدا کنیم.

قلعه‌نویی گفت: اگر 7 امتیاز را برگردانند با توجه به روندی که داریم می‌توانیم بین مدعیان باشیم. امیدوارم فردا بازی خیلی خوبی باشد و بتوانیم با سه امتیاز برگردیم. واقعا به این برد احتیاج داریم تا شرایط‌مان در جدول بهتر شود. الان در عالم برزخ هستیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۸۶۲۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان