//
کدخبر: ۳۳۸۶۱۸ //

رشید،مهم ترین سوژه خبری استقلال!

رشید مظاهری دروازه‌بان استقلال در دو فصل اخیر بدل به یکی از مهم ترین سوژه های خبری این باشگاه پر هوادار شده است.

رشید،مهم ترین سوژه خبری استقلال!
به گزارش فرتاک نیوز،

رشید مظاهری که سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی ایران در رقابت های جام جهانی ۲۰۱۸ را دارد با وجود نیم فصل سکو نشینی مطلق همچنان یکی از گزینه های قابل توجه در فوتبال ایران در پست گلری به شمار می‌آید و اتفاقا تیم های مدعی بدشان نمی‌آید که او را در جمع نفرات خود داشته باشند‌.

با این حال مساله این گلر اهل گچساران با استقلالی ها پیچیده و سر فصل های متعددی در زمینه های مختلف دارد؛ از مسائل مربوط به مطالبات مظاهری تا تعهدات باشگاه و انتظارات دو طرف و وضعیتی که آنطور که هر دو می‌خواستند پیش نرفته است.

امروز این خبر منتشر شد که رشید مظاهری به همراه فردین رابط و محمدرضا آزادی باید برای تعیین تکلیف قراردادهای خود در باشگاه حاضر بشوند؛ حال آنکه ظاهرا روز گذشته نیز مذاکراتی بین طرفین درباره پیشنهاد فولاد و احتمال معاوضه این دروازه‌بان با صالح حردانی وجود داشته و این بجز مذاکرات فشرده دو باشگاه در این باره است که البته هنوز به نتیجه خاصی منتهی نشده.

در حال حاضر فولاد یک مقصد عالی برای رشید مظاهری از دیدگاه باشگاه استقلال است. آنها با این انتقال احتمالی علاوه بر انتقال مظاهری به تیمی که برای کسب عنوان قهرمانی تهدید نمی‌کند، می‌توانند یک بازیکن جوان ملی پوش را هم به‌عنوان دفاع راست به خدمت بگیرند و در عین حال مطالبات رشید از فصل پیش و این فصل را هم به نوعی مدیریت و حل و فصل کنند. اگرچه همین مساله نیز می‌تواند قیمت این انتقال را به حدی بالا ببرد که باشگاه فولاد از موضوع پا پس بکشد.

اما چیزی که در این بین مشخص است نظر قطعی فرهاد مجیدی در جدایی راه رشید و او از هم است؛ به نظر می‌رسد این گلر سابق تیم ملی دیگر در برنامه های مجیدی جایی نداشته باشد و به همین دلیل هم راه بهتر، حل و فصل موضوع از طریق مدیریت و پایان دادن به این عذاب دو طرفه بین بازیکن و تیم است اما خب از آنجایی که رشید یک بازیکن معمولی نیست و حضورش در تیم های مدعی می‌تواند خبرساز و نکته دار باشد، استقلال به سادگی به فسخ قرارداد با مظاهری تن نخواهد داد‌، بلکه دوست دارد به‌عنوان باشگاه سرنوشت این انتقال را در دست داشته باشد اما در این موضوع رضایت خود بازیکن هم مهم است؛ بازیکنی که باید کار جدی گلری خود را برای بازگشت به شرایط قبل و دعوت به اردوی تیم ملی آغاز کند.

فسخ  تمام وکمال و یک انتقال پرسروصدا یا توافق باشگاه به باشگاه و انتقال رشید به فولاد؟

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۸۶۱۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان