//
کدخبر: ۳۳۸۶۰۸ //

لیگ برتر|چالش نوید کیا؛ خط حمله مس قوی تر از سپاهان

در یکی از بازی های مهم هفته اول دور برگشت لیگ برتر مس رفسنجان امروز در خانه میزبان تیم سپاهان خواهد بود.

لیگ برتر|چالش نوید کیا؛ خط حمله مس قوی تر از سپاهان
به گزارش فرتاک نیوز،

سه امتیاز این بازی برای هر دو تیم دارای اهمیت است. به این خاطر که مس می خواهد در جمع تیم های بالانشین باقی بماند و به نوعی جایگاه خود را تثبیت کند و از سویی سپاهان به دنبال ماندن در کورس قهرمانی است. این طور می توان گفت در بازی امروز هر دو تیم برای کسب سه امتیاز بازی خواهند کرد و به خوبی می دانند نتیجه مساوی به نفع آنها تمام نخواهد شد.

اما نکته قابل در مورد این بازی اینکه سپاهان با تیمی مواجه می شود که در فاز تهاجمی بهتر از خودش است. سپاهان در 15 هفته سپری شده 19 گل به ثمر رسانده اما شمار گل های تیم مس رفسنجان 21 گل است. این بدین معنی است که معدل گل زده شاگردان محمد ربیعی در هر بازی 1.4 است و از سویی بازیکنان این تیم هر 64 دقیقه در لیگ برتر گل می زنند.

این یک چالش جدی برای خط دفاعی تیم سپاهان است. خط دفاعی که البته در بازی های سپری شده این فصل بر خلاف فصل گذشته خوب کار کرده است و تا به اینجای کار تنها 6 بار دروازه تیم سپاهان باز شده است. در حالی که به یاد داریم محرم نوید کیا فصل گذشته و بعد از شکست خانگی در برابر پدیده از تیمش در فاز دفاعی به شدت انتقاد کرده بود به این خاطر که در 13 بازی 17 گل خورده بود.

نکته جالب در مورد عملکرد خط دفاعی سپاهان اینکه 4 گل از این 6 گل در بازی با گل گهر وارد دروازه این تیم شد. این تیم در فاز دفاعی بعد از استقلال که 5 گل دریافت کرده بهترین است. باید منتظر ماند و دید که آیا این خط دفاعی قادر به مهار مهاجمان زهردار مس رفسنجان خواهد بود یا خیر. مس با هدایت محمد ربیعی در فاز تهاجمی بعد از استقلال با 24 گل زده و در کنار پرسپولیس با 21 گل زده بهترین بوده و بیشترین گل های تیم مس توسط مجید علیاری و منشا به ثمر رسیده است. دو مهاجمی که روزهای خوبی را در تیم مس در این فصل سپری کرده اند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۸۶۰۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان