//
کدخبر: ۳۳۸۵۷۹ //

دمبله هرگز ارزش بارسلونا را درک نکرد

هریستو استویچکوف، ستاره سابق بارسلونا، به انتقاد از رفتارهای عثمان دمبله در طول دوران حضورش در این تیم پرداخت.

دمبله هرگز ارزش بارسلونا را درک نکرد
به گزارش فرتاک نیوز،

 دمبله در آستانه جدایی از بارسلونا قرار دارد و به نظر نمی‌رسد که این بازیکن دیگر شانسی برای ادامه حضور در نوکمپ داشته باشد.

متئو آلِمانی، مدیر ورزشی بارسلونا، روز پنج شنبه اعلام کرد که دمبله نتوانسته با این باشگاه به توافق برسد و چون تعهدی که لازم است را از خود نشان نداده پس باید هرچه زودتر در پنجره نقل و انتقالات زمستانی از این تیم جدا شود.

این در حالی است که این بازیکن فرانسوی نیز با انتشار پستی در شبکه‌های اجتماعی نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و مدعی شد که حاضر به تسلیم شدن برابر این باج‌گیری‌ها نیست.

استویچکوف پس از بحث‌های مطرح شده در روزهای اخیر مدعی شده که این ملی‌پوش فرانسوی هرگز ارزش پیراهنی که به تن داشته را درک نکرده است.

 

این ستاره سابق بارسا به TUDN گفت:« اگر کسی نمی‌خواهد در این باشگاه باشد، حداقل نباید ارزش پیراهن این تیم را از بین ببرد. ژاوی، من برای تو دست می‌زنم که او را به رختکن راه ندادی چون این رختکن شایسته احترام است و 121 سال تاریخ و سابقه دارد. آقای خوان لاپورتا، در را باز کن. اجازه بده کسانی که ارزش این پیراهن را درک نمی‌کنند جدا شود. من برای آن پیراهن عرق ریختم.»

استویچکوف همچنین در ادامه خطاب به دمبله اظهار داشت:« دمبله هرگز معنا و ارزش بارسلونا را درک نکرد. من به عنوان یک بازیکن خارجی آمدم و متوجه ارزش این باشگاه شدم، از زمان کوبالا، کاراسکو، لینه‌کر، باکرو و سالیناس. آنها همه این روایت را درک کردند اما تو موفق به انجام این کار نشدی.»

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۸۵۷۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان