//
کدخبر: ۳۳۸۵۷۵ //

نویدکیا: بازی با مس همیشه سخت ولی جذاب بوده است

سرمربی سپاهان امیدوار است تیمش برابر مس رفسنجان با نمایشی درخشان و جذاب به امتیاز دست یابد.

نویدکیا: بازی با مس همیشه سخت ولی جذاب بوده است
به گزارش فرتاک نیوز،

محرم نویدکیا درباره دیدار تیمش مقابل مس در رفسنجان گفت: در این دو ساله بازی های جذابی با یکدیگر داشتیم. بزرگترین حسن دو تیم این است که به دنبال فوتبال به روز و جذاب هستند. اصرار به مسائل دفاعی بیش از حد برای گرفتن تک امتیاز ندارند. این فکر کنم که باعث شود که جذابیت بزرگی را شاهد باشیم. 

 

وی ادامه داد: با این حال برای ما بازی با مس همیشه سخت بوده و می دانیم که فردا هم بازی سختی خواهیم داشت. این را بارها تکرار کردم که ما بازی به عنوان بازی راحت نداریم. هر بازی سه امتیاز دارد و برای هر تیمی این امتیازات مهم است. هر دو تیم تلاش خواهند داشت که حداکثر امتیازات را بگیرند. مس پیشرفت فوق العاده ای داشته و همیشه برای رقبایش تیمی قابل احترام بوده و امیدوارم فردا بتوانیم بازی خوبی کنیم. باید از مسوولان مس هم تشکر ویژه ای داشته باشم که همکاری خوبی با ما داشتند و همه چیز خوب است. امیدوارم فردا بازی جذابی شود تا هواداران هر دو تیم از آن لذت ببرند.

 

نویدکیا درباره شرایط بازیکنانش برای این جدال گفت: یاسین سلمانی بازیکن مصدوم تیم ماست. سروش رفیعی و امید نورافکن هم محروم هستند. یک بازیکن هم همراه ما نیامده که بعدا درباره وی صحبت خواهیم کرد!

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۸۵۷۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان