//
کدخبر: ۳۳۸۳۸۴ //

اختصاصی/ دهنوی: این آقا دنبال دیه گرفتن است!/ اگر زده بودم راحت می گفتم زدمش

پیگیری درگیری شدید رختکن تیم شهرخودرو توسط خبرگزاری فرتاک ورزشی

اختصاصی/ دهنوی: این آقا دنبال دیه گرفتن است!/ اگر زده بودم راحت می گفتم زدمش
به گزارش فرتاک نیوز،

خبری هایی مبنی بر درگیری فیزیکی بین قاسم دهنوی سرمربی نوجوان پدیده و حمید زوهانی مدیر تیم های پایه این باشگاه‌ شنیده شده که در این راستا گفت و گوی فرتاک ورزشی را با قاسم دهنوی سرمربی تیم بخوانید.

دهنوی در این رابطه گفت: داستان اینطور بود که دیشب این آقا با دو نفر دیگر با موتور سیکلت جلو اتوبوس را گرفتند و این آقا مدعی شده که تا پول زمین و کارت ها را ندهید، اجازه حرکت نمی دهیم. من گفتم چه پولی چه کارتی همه هزینه ها را والدین پرداخت می کنند و این چه حرفی است که می زنید؟! بچه ها از لحاظ روحی و روانی دچار مشکل می شوند. اجازه بدهید برویم و برگردیم بعد صحبت می کنیم.

او ادامه داد: این آقا شروع کرد به فحاشی و حرفهایی که در شأن خودش بود را به من گفتن و ما با هم گلاویز شدیم ولی بحث شکستن دماغ و زد و خورد پیش نیامد. همه تیم می دانند که ما همیشه برای مسافرت محله ای به نام تقاطع بلوار سجاد قرار می گذاریم که نزدیک آن کلانتری هم وجود دارد و می توانید اطلاعات بگیرید. جالب این‌جاست این آقا چرا بعد از ۳۵ دقیقه به کلانتری مراجعه کرد در حالی که کلانتری همان بغل خودمان‌ بود و پنج دقیقه فاصله نداشت؟!

دهنوی افزود: اگر من این آقا را زده بودم که دلم خنک بود و می گفتم این آقا را زدیم ولی متاسفانه کار او همین کارهاست و دنبال دیه گرفتن است. همین آقا چند وقت پیش هم رفته رختکن تیم جوانان و با بازیکنان جوانان نیز درگیری فیزیکی پیدا کرده که پرونده کم‌ ندارد.  

دهنوی در پایان گفت: متاسفانه عده ای برای بزرگ شدن دست به هر کاری می زنند و من هم ترجیح می دهم زیاد در مورد این اشخاص حرف نزنم چون ارزش حرف زدن را ندارند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۸۳۸۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان