//
کدخبر: ۳۳۸۳۲۰ //

هدیه ای جذاب برای استقلال و پرسپولیس در جام حذفی

حذف مدعیان قهرمانی در جام حذفی نظیر فولاد خوزستان و سپاهان فرصت و هدیه ای ویژه و پنهانی برای استقلال و پرسپولیس است، چرا که مسیر قهرمانی آن ها در جام حذفی را هموار می کند.

هدیه ای جذاب برای استقلال و پرسپولیس در جام حذفی
به گزارش فرتاک نیوز،

جام حذفی با حضور استقلال و پرسپولیس دوباره به ماهیت سابق خود بازگشت و جام شگفتی‌ها شده است.

از روزی که تیم‌های لیگ برتری وارد این فصل جام حذفی شدند تلفات آنها به‌مراتب زیاد شده و تیم‌هایی از گردونه رقابت‌ها کنار گذاشته شده‌اند که فوتبال ایران روی آنها حساب ویژه‌ای باز می‌کرد.

کنار رفتن مدافعان عنوان قهرمانی

فولاد خوزستان و تراکتور قهرمانان ادوار قبلی جام حذفی حالا هیچ کدام در عرصه مسابقات باقی نمانده‌اند. هر چه تراکتور این روزها شرایط مساعدی ندارد، از فولاد و جواد نکونام انتظار بیشتری می‌رفت تا از عنوان قهرمانی سال قبل دفاع کنند.

از حذف سپاهان هم نباید با بی‌تفاوتی عبور کرد. شاید محرم نویدکیا چند ماه دیگر بفهمد چه موقعیت ارزشمندی از کف اصفهانی‌ها رفت. در میان حذف شده ها به گل گهر، ذوب آهن، نفت و صنعت نفت هم باید اشاره کرد.

هدیه پنهانی

حذف بزرگان از گردونه این مسابقات عملاً به منزله یک هدیه پنهانی برای استقلال و پرسپولیس است. محبوب‌ترین تیم‌های ایران که این روزها همچنان در شوک از دست رفتن فرصت حضور در لیگ قهرمانان آسیا هستند و باید تمام توان خود را برای موفقیت در پیکارهای داخلی بگذارند.

فرهاد مجیدی چندی قبل در مصاحبه ای گفت استقلال می‌خواهد در این فصل ناکامی‌های دو دوره گذشته در جدال نهایی را با پیروزی و بالای سر بردن کاپ قهرمانی جبران کند.

یحیی گل محمدی هم به شاگردان خود گفته حالا که فرصت لیگ قهرمانان از دست رفته باید همه تلاش خود را برای فتح هر دو جام داخلی به کار گیریم. قطعاً حذف سپاهان، فولاد، گل گهر و تراکتور کمک شایانی به استقلال و پرسپولیس برای قهرمانی جام حذفی خواهد بود و آنها فقط یکدیگر را پیش رو دارند!

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری ورزش ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۸۳۲۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان