//
کدخبر: ۳۳۸۲۹۳ //
نفت بدون کمالوند حذف شد؛

جام حذفی؛ صعود باورنکردنی تیم لیگ دویی به جمع ۸ تیم

شاگردان موسی قنواتی توانستند در دیداری خارج از خانه به شگفتی‌سازی خود ادامه دهند و حریف لیگ برتری را از گردونه جام حذفی بیرون انداختند.

جام حذفی؛ صعود باورنکردنی تیم لیگ دویی به جمع 8 تیم
به گزارش فرتاک نیوز،

در یکی از مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی امروز خلیج‌فارس ماهشهر، شگفتی‌سازی فصل جدید رقابت‌ها که در مرحله قبلی توانسته بود هوادار تهران را در خانه حذف کند، میهمان نفت مسجدسلیمان بود؛ نفتی‌ها که روزهای بحرانی را بدون سرمربی سپری می‌کنند، امروز اولین مسابقه رسمی بدون حضور فراز کمالوند برگزار کردند.

بهمن جهان‌تیغ توانست خیلی زود خلیج‌فارس را در این بازی از نفت پیش بیندازد تا شاگردان قنواتی در مسیر خلق یک شگفتی دیگر قدم بردارند؛ اما اعلام پنالتی به سود نفت و سپس گلزنی عماد میرجوان باعث رقم خوردن گل تساوی شد تا نیمه اول دو تیم با نتیجه مساوی 1-1 به رختکن بروند.

در شروع نیمه دوم، دو تیم فرصت‌های برای فروپاشی دوباره دروازه‌ها داشتند که سرانجام روی غفلت مدافعان نفت و اشتباه دروازه‌بان این تیم، مصطفی بداوی در دقیقه 74 توانست گل برتری را برای خلیج‌فارس بزند تا شاگردان قنواتی با کسب پیروزی در بیرون از خانه، دومین حریف لیگ برتری پیاپی را از جام حذفی حذف کنند.

تداوم شگفتی‌سازی ماهشهری‌ها باعث شد تا حالا آن‌ها با صعود به جمع 8 تیم برتر، تنها تیم لیگ دویی حاضر در جام حذفی باشند و باید دید در ادامه رقابت‌ها شاگردان قنواتی چه عملکردی را از خود نشان می‌دهند؛ در مقابل نفت MIS هم با شکست خانگی امروز، روزهای بحرانی‌اش تداوم پیدا کرد و حالا باید دید با جدایی کمالوند، تکلیف کادرفنی این تیم در ادامه لیگ برتر چه می‌شود و چه کسی سکاندار جدید نفتی‌ها خواهد بود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۸۲۹۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان