//
کدخبر: ۳۳۸۱۱۷ //

آتالانتا ۰-۰ اینتر: کمتر از حد انتظار

دیدار تیم های آتالانتا و اینتر از هفته بیست و دوم سری آ با تساوی بدون گل به پایان رسید.

آتالانتا 0-0 اینتر: کمتر از حد انتظار
به گزارش فرتاک نیوز،

اینتر و آتالانتا به همراه میلان بهترین خط حمله‌های این فصل سری آ را در اختیار دارند اما تلاش دو تیم در دیدار امشب ثمری نداشت و در نهایت بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد. در دقیقه 16 بود که اینتر صاحب یک موقعیت شد اما ضربه ادین ژکو راهی به چهارچوب دروازه حریف پیدا نکرد.

بازی با همان روند ادامه پیدا کرد تا اینکه در دقیقه 26، روی اشتباه موریل در زمین خودی، الکسیس سانچس صاحب موقعیت شد اما ضربه محکم او را موسو دفع کرد.

01683220

در ادامه باز هم بازی بدون موقعیت ویژه روی دروازه ها دنبال شد تا اینکه در دقیقه 40، تیم میزبان اولین موقعیت جدی اش در این دیدار را ایجاد کرد اما ضربه سر پسینا روی ارسال فرویلر را هاندانوویچ با یک واکنش خوب دفع کرد.

در دقایق پایانی نیمه اول اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و در نهایت نیمه اول بدون گل به پایان رسید.

نیمه دوم را آتالانتا بهتر آغاز کرد و پسینا می‌توانست در دقیقه 48 گل اول بازی را به ثمر برساند اما باز هم هاندانوویچ با واکنش دیدنی دروازه اینتر را بسته نگه داشت.

پس از آن بازی متعادل دنبال شد تا اینکه در دقیقه 58 ژکو بار دیگر صاحب موقعیت شد اما این باز هم نتوانست موسو را مغلوب کند.

حملات دو تیم ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 70، روی ارسال خوب دامفریس، ژکو صاحب یک موقعیت بسیار خوب شد اما ضربه سر او از بالای دروازه به بیرون رفت.

01683221

در دقایق باقی مانده هر دو تیم تلاش زیادی برای رسیدن به گل برتری انجام دادند و موقعیت های خوبی هم داشتند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند و در نهایت بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۸۱۱۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان