//
کدخبر: ۳۳۷۹۳۰ //

نامجومطلق: غیبت سرخابی‌ها در لیگ قهرمانان آسیا ضرر بزرگی است

پیشکسوت باشگاه استقلال با ابراز تاسف از حضور نداشتن دو تیم پر طرفدار کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا گفت: این ضرر بزرگی برای فوتبال ما و کنفدراسیون آسیاست چرا که حضور سرخابی‌ها گرمابخش این مسابقات بود.

نامجومطلق: غیبت سرخابی‌ها در لیگ قهرمانان آسیا ضرر بزرگی است
به گزارش فرتاک نیوز،

 «مجید نامجومطلق» روز شنبه در حاشیه مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال بانوان به مسابقات جام ملت‌های آسیا، اظهار داشت: مانند بقیه دوستان به دعوت فدراسیون به این مراسم آمدم. جای بسیار خوشحالی دارد که بانوان کشورمان برای اولین بار موفق شدند به مرحله نهایی جام ملت‌های آسیا صعود کنند. این خوشحالی دلایل زیادی دارد. اول اینکه باید بدانیم بانوان اندازه مردان زحمت می‌کشند و با تلاش خود می‌توانند برای کشورمان افتخار آفرینی کنند. دوم اینکه فضا فراهم می‌شود تا بانوان را بیشتر ببینیم و به آن‌ها بیشتر توجه کنیم تا به جایی برسیم که مرز بین مردان و زنان شکسته شود.

وی افزود: سوم اینکه ما یکسری الزامات از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا داریم که حضور بانوان باید در استادیوم‌ها عملی شود و شرایط بانوان ما در آسیا نویدبخش گرفتن این مجوزها است و می‌تواند الگوی خوبی برای سایر بانوان ما باشد.

پیشکسوت باشگاه استقلال در خصوص حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: باید تاسف خورد که دو تیم پر طرفدار کشورمان در این مسابقات حضور ندارند و این ضرر بسیار بزرگی برای فوتبال ما و کنفدراسیون فوتبال آسیاست چرا که حضور آن‌ها گرما بخش این مسابقات است. من فکر می‌کنم کنفدراسیون آسیا بیشتر از همه ناراحت است. از یک بُعد دیگر بخواهیم ببینیم این است که ما باید بر اساس فوتبال حرفه‌ای حرکت کنیم. این مانع می‌تواند یک جهش و توفیق اجباری برای ما باشد چرا که اگر دنبال این هستیم که در آسیا فعالیت داشته باشیم، باید این مشکلات را حل کنیم.

نامجومطلق ادامه داد: به قول خود آقایان ما چند سال است که به AFC دروغ می‌گوییم. در عصر ارتباطات هستیم و همه از مسائل یکدیگر خبر دارند و می دانند ما در مورد این مسائل تخلف کردیم. امیدوارم به یک جمع‌بندی برسیم و ساختار فوتبال خود را با برنامه ریزی و با توجه به ثروتی که داریم، اداره کنیم. 

وی در خصوص قهرمانی نیم‌فصل استقلال گفت: استقلال خیلی خوب و درخشان ظاهر شد و هر چه که گذشت به آمادگی بیشتری رسید. الان هم با قدرت در صدر قرار دارد و امیدوارم جایگاه خود را تا آخر فصل حفظ کند. نیم فصل دوم بسیار سخت است و تیم‌ها تلاش بیشتری خواهند کرد. تا اینجا طبق تمام آمارها، لیاقت صدرنشینی را داریم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۷۹۳۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان