//
کدخبر: ۳۳۷۸۹۳ //

غیبت مدافع میلان در دیدارهای حساس پیش‌رو

فیکایو توموری، مدافع میلان، به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو یک ماه قادر به همراهی این تیم نخواهد بود.

غیبت مدافع میلان در دیدارهای حساس پیش‌رو
به گزارش فرتاک نیوز،

توموری در جریان دیدار شب گذشته برابر جنووا در رقابت‌های کوپا ایتالیا از ناحیه زانو مصدوم شد.

اسکای اسپورت ایتالیا خبر داده که این بازیکن روز جمعه تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت و به همین دلیل نمی‌تواند تا یک ماه آینده در ترکیب میلان حضور داشته باشد.

به این ترتیب توموری دیدارهای حساس میلان در این یک ماه برابر اسپتزیا، یوونتوس و اینتر را از دست خواهد داد و این خبر خوبی برای استفانو پیولی نیست.

این مدافع سابق چلسی یک سال پیش به میلان پیوست و از آن زمان تا به حال این تیم 43 درصد دیدارهایی که بدون حضور او برگزار کرده را با شکست پشت سر گذاشته است (سه بازی از هر هفت بازی).

 

مصدومیت توموری ضربه بزرگی به میلان خواهد زد که سعی دارد در کورس قهرمانی بماند و اختلافش با اینتر را کم کند. از سوی دیگر آنها پیش از این نیز به دنبال جذب یک مدافع در پنجره نقل و انتقالات زمستانی بودند  تا جای خالی سیمون کیائر را پر کنند که او نیز به دلیل مصدومیت قادر به بازی برای این تیم نیست.

کیائر در ماه دسامبر در جریان بازی برابر جنووا در لیگ ایتالیا دچار مصدومیت جدی از ناحیه زانو شده و ادامه فصل 22-2021 را از دست داد.

میلان قصد دارد مدافعی را در بازار نقل و انتقالات پیدا کند که بتواند او را با قراردادی قرضی تا پایان فصل و با بند خرید در تابستان به سین سیرو منتقل کند.

اهداف اصلی آنها گلیسون برمر از تورینو و سون بوتمن از لیل هستند اما هیچ یک از این دو باشگاه با انتقال قرضی در ژانویه موافقت نکرده و خواهان فروش بازیکنان خود هستند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۷۸۹۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان