//
کدخبر: ۳۳۷۸۶۲ //
بهترین واکنش نت و کلین‌شیت سپاهان؛

بدشانس‌ترین بازیکن هفته آخر نیم‌فصل(عکس)

وینگر آلومینیوم در تقابل با سپاهان روی سه صحنه مهم بدشانس بود که نتوانست تیمش را به گل برساند.

بدشانس‌ترین بازیکن هفته آخر نیم‌فصل(عکس)
به گزارش فرتاک نیوز،

آلومینیوم دیروز در یکی از مهم‌ترین مسابقات هفته پایانی نیم‌فصل توانست سپاهان را متوقف کند ولی در همین بازی می‌توانست روی چند صحنه صاحب فرصت گلزنی شود و به گل برسد که روی یک صحنه کریستوفر نت اجازه نداد این اتفاق بیفتد.

محمد علی‌نژاد که در این فصل نمایش موثری به‌عنوان وینگر چپ آلومینیوم داشته و با حرکات سریع و تکنیکی خود بارها خط دفاعی حریفان را آزار داده، دیروز هم انگیزه زیادی مقابل سپاهان داشت که تلاش 90 دقیقه‌ای او منجر به گل برای اراکی‌ها نشد و این بازیکن نیز نتوانست در گل‌سازی یا گلزنی خوش‌شانس باشد.

01682596

علی‌نژاد که در این فصل دو پاس گل مقابل فولاد خوزستان و پرسپولیس داده، دیروز هم روی دو صحنه مشکوک به پنالتی که موجب اعتراض اراکی‌ها هم شده، سرنگون شد، اما داور مسابقه در هر دو مرتبه اعتقادی به گرفتن پنالتی نداشت تا وینگر چپ آلومینیوم نتواند تیمش را صاحب ضربه پنالتی کند.

اما جدی‌ترین موقعیت گلزنی آلومینیوم در دقیقه 54 اتفاق افتاد؛ جایی که شروع مجدد سریع و خوب رامتین سلیمان‌زاده از زمین خودی به پشت مدافعان سپاهان رفت و علی‌نژاد که با سرعت بالا خود را به تیرک دوم رسانده بود، خود را در موقعیت گلزنی قرار داد که ضربه سر او را کریستوفر نت به زیبایی دفع کرد و به کرنر فرستاد تا این بازیکن در زدن گل هم بدشانس باشد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۷۸۶۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان