//
کدخبر: ۳۳۷۵۴۹ //

اولویت فرهاد مجیدی معاوضه بازیکن است

از استقلال خبر می‌رسد فرهاد مجیدی با شاگردانش اتمام‌حجت کرده است که اگر از حضور در استقلال و رقابت در این تیم ناراحت و ناراضی هستند، می‌توانند در نیم‌فصل جدا شوند.

اولویت فرهاد مجیدی معاوضه بازیکن است
به گزارش فرتاک نیوز،

گویا منظور فرهاد مجیدی بازیکنان نیمکت نشینی مانند بابک مرادی است که از شرایط خودشان رضایت ندارند و ذلشان با گروه و کادر فنی نیست. نکته جالب اینکه ظرف 24 ساعت گذشته هم ارسلان مطهری و هم محمدرضا آزادی 2 مهاجم گروه استقلال اعلام کردند از حضور در این تیم راضی هستند و تصمیمی برای رفتن و جدایی ندارند. دز روزهای اخیر شایعاتی درباره درخواست مطهری و آزادی برای جدایی مطرح‌شده بود.

البته جدایی بازیکنان ناراضی به این راحتی‌ها هم نیست و باشگاه با تصمیم کادر فنی به دنبال جذب بازیکنان موردنظر کادر فنی از طریق جابجایی بازیکن است. نفراتی که هیچ خواهانی ندارند هم باید تمام مطالبات و طلب خودشان از باشگاه را ببخشند. در ضمن باشگاه مخالف حضور بازیکنان در تیم‌های رقیب ازجمله سپاهان و گل گهر و پرسپولیس است، مگر اینکه بحث معاوضه بازیکن در میان باشد.

در روزهای گذشته شایعات و خبرهایی درباره تمایل نفراتی چون بابک مرادی، رشید مظاهری، محمدرضا آزادی، امین قاسمی نژاد و سعید مهری مطرح است که تا اینجا جدایی مرادی قطعی شده و مطهری و آزادی هم با ابراز علاقه برای ماندن در تیم این شایعات را فعلاً تکذیب کرده‌اند.مظاهری هم قبل از این اعلام کرده بود که اگر شرایط اش در استقلال تغییر نکند این تیم را ترک خواهد کرد. مهری و قاسمی نژاد هم هنوز واکنشی نشان نداده‌اند.

همچنین گفته می‌شود یکی از باشگاه‌های لیگ برتری خواهان آرمان رمضانی شده است که فرهاد مجیدی با این درخواست مخالفت و اعلام کرده تنها در صورتی با جدایی این بازیکن موافقت می‌کند که بحث جابجایی و معاوضه بازیکن باشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۷۵۴۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان