//
کدخبر: ۳۳۷۴۲۹ //

مرادی: باید از استقلال بروم ولی قلبم را در اینجا می گذارم/ یک سال و نیم برای استقلال مجانی بازی کردم

هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: دلم را شکستند ولی قلبم را در اینجا می گذارم و می روم.

 مرادی: باید از استقلال بروم ولی قلبم را در اینجا می گذارم/ یک سال و نیم برای استقلال مجانی بازی کردم
به گزارش فرتاک نیوز،

بابک مرادی در خصوص نشستی که با مسئولان باشگاه استقلال برگزار کرد اظهار داشت: با توجه به صحبت های روز گذشته ام با سرمربی تیم و توافق برای جدایی امروز به باشگاه رفتم و با مذاکره کردم. قرار شد تا مطالباتم را ببخشم و از استقلال جدا شوم.

وی افزود: مقابل باشگاه به خبرنگاران گفتم که اصلا بحث مالی با استقلال ندارم. فکر می کنم یک سال و نیم برای استقلال مجانی بازی کردم اما دلم شکست. با وجود اینکه کادر فنی مخالف جدایی ام بود دیروز به آنها گفتم که واقعا حقم این نیست چون فرصت مناسبی در پست خودم به من داده نشد که خودم را نشان بدهم.

هافبک استقلال تصریح کرد: همه هم تیمی هایم می دانند من در این یک سال تمام تلاشم را انجام دادم، با تمام وجود در تمرینات حضور داشتم و کم نگذاشتم ولی نشد که نشد. باید از استقلال بروم ولی قلبم را در اینجا می گذارم. افتخار می کنم روزی روی سکوها این تیم را تشویق می کردم، روزی که با استقلال قرارداد بستم را هرگز فراموش نمی کنم چون بهترین لحظه زندگی ام بود.

مرادی در خصوص اینکه راهی کدام تیم می شود گفت: بعضی مواقع دوست داری اتفاقات خوبی بیفتد ولی تقدیر این اجازه را نمی دهد. حالا هم برای ادامه راه بی انگیزه نیستم،سعی می کنم در این یکی دو روز بهترین تصمیم را برای آینده ام بگیرم. از هواداران استقلال هم ممنون هستم که مثل کوه پشت من و بقیه بچه ها بودند. امیدوارم برای استقلال بهترین اتفاق رقم بخورد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۷۴۲۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان