//
کدخبر: ۳۳۷۳۸۲ //
گمانه‌زنی‌ها درباره ستاره 34 ساله؛

گودبای پارتی کاپیتان فوتبال زنان در جام ملت‌ها؟

سارا قمی برای یک خداحافظی و بدرقه باشکوه به تیم ملی بازگشته و امیدوار است این رویا در جام ملت‌ها برای او تحقق پیدا کند.

گودبای پارتی کاپیتان فوتبال زنان در جام ملت‌ها؟
به گزارش فرتاک نیوز،

علی‌رغم خداحافظی از تیم ملی فوتبال زنان در سال 99، بعد از پایان اغمای فوتبال ملی زنان و از سرگیری تمرینات و حضور در مسابقات، سارا قمی تصمیم گرفت تا از تصمیم قبلی خود منصرف شود و با توجه به علاقه و درخواست مریم ایراندوست به حضور او در اردو، درخواست سرمربی تیم ملی را پذیرفت و یکسال بعد از خداحافظی در اردوی ملی فوتبال زنان حاضر شد.

قمیِ 34 ساله که در لیگ برتر در تیم هیات فوتبال البرز در نقش مربی-بازیکن نقش کلیدی در ترکیب تیمش داشته و نشان داده همچنان در آمادگی خوبی به سر می‌برد، قرار بود پیش از شروع جام ملت‌ها و با انجام دیدار دوستانه با ازبکستان از فوتبال ملی خداحافظی کند اما لغو بازی دوستانه با ازبکستان توفیق اجباری شد تا او همچنان در کنار تیم ملی باشد.

سارا قمی

آمادگی بالای سارا قمی سبب آن شده تا نام او در جمع 27 بازیکن دعوت شده به اردوی ماقبل پایانی سفر به هند برای شرکت در جام ملت‌ها باشد و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، او نیز در جمع مسافران به بمبئی جای خواهد گرفت تا در کسوت کاپیتان تیم ملی عازم هند شود و اولین تجربه حضور در جام ملت‌های آسیا را به دست آورد.

بدون‌تردید در صورت نظر مثبت ایراندوست و حضور سارا قمی، جام ملت‌های آسیا 2022 آخرین حضور قمی در ترکیب تیم ملی خواهد بود و باید دید او در چه شرایطی برای دومین‌بار تصمیم به خداحافظی از تیم ملی خواهد گرفت.

مطمئنا تداوم تاریخ‌سازی فوتبال زنان می‌تواند بهترین فضا را برای خداحافظی سارا قمی فراهم سازد اما باید دید در سه مسابقه حساس در هند چه نتیجه‌ای برای فوتبال ملی زنان رقم خواهد خورد.

سارا قمی

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۷۳۸۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان