//
کدخبر: ۳۳۷۳۳۸ //

منچستریونایتد بدتر از حد تصور/ رانگنیک در شوک!

سرمربی آلمانی یونایتد حالا بیشتر با واقعیت‌های موجود در این تیم آشنا شده و به مشکلات تیم پی برده است.

منچستریونایتد بدتر از حد تصور/ رانگنیک در شوک!
به گزارش فرتاک نیوز،

رالف رانگنیک سرمربی منچستریونایتد مردی است که به همه جزئیات توجه می‌کند و قبل از اینکه هدایت منچستریونایتد را به عهده بگیرد وقت زیادی روی مطالعه وضعیت این تیم گذاشته بود.

او بدون شک یکی از مربیانی است که از آن‌ها به عنوان «مغزهای فوتبال جهان» نام برده می‌شود. به همین دلیل چنین مربی‌ای قطعاً قبل از آمدن به منچستریونایتد می‌دانسته این تیم با چه مشکلاتی روبه‌رو است. با این وجود، طبق گفته منابع نزدیک به این مربی آلمانی، او از زمان حضور در منچستریونایتد از اینکه باشگاه تا چه حد نسبت به گذشته‌های پرافتخار خود سقوط کرده و در چه مسیر بدی قرار گرفته، شوکه شده است.

رانگنیک بعد از شکست هفته قبل تیمش مقابل ولورهمپتون که دوشنبه گذشته رقم خورد، به شدت از شرایط موجود در یونایتد ناامید شده است، ناراحتی او البته قابل درک است اما شدت ناراحتی به گفته نزدیکانش فراتر از حدی بوده که فقط به یک شکست مربوط شود. بیماری‌ای که در تیم منچستریونایتد وجود دارد، که علائم آن را می‌شد در نمایش این تیم مقابل نوریچ و نیوکاسل هم دید، برای رانگنیک این موضوع را روشن ساخت که کارش در حال حاضر بیش از چیزی که فکرش را کرده سخت است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۷۳۳۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان