//
کدخبر: ۳۳۷۲۵۰ //

کیانی: مشکل تراکتور زنوزی نیست

کاپیتان تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: بازی خوبی بود اما حق ما مقابل استقلال باخت نبود.

کیانی: مشکل تراکتور زنوزی نیست
به گزارش فرتاک نیوز،

مهدی کیانی پس از شکست سه بر دو مس رفسنجان مقابل استقلال اظهار داشت: واقعا هواداران از این بازی خوب و هجومی هر دو تیم لذت بردند اما جای آنها در ورزشگاه خالی بود. اگر هواداران باشند، فوتبال لذت بیشتری دارد. حق تیم ما هم باخت نبود و می‌توانستیم روی موقعیت‌های مجید علیاری و گادوین منشا گل‌های بیشتری بزنیم اما این برد را به استقلال و هوادارانش تبریک می‌گوییم.

وی درمورد صحنه پنالتی دوم تیم استقلال توضیح داد: نمی توانم تشخیص بدهم. اگر کارشناسان نظر بدهند و ما دخالت نکنیم بهتر است. 

کاپیتان مس رفسنجان درخصوص قرار گرفتن این تیم در رتبه پنجم جدول توضیح داد: تیم خیلی خوبی هستیم که کادرفنی خوب و مجموعه توانمندی داریم. مس رفسنجان در سال‌های آینده می تواند یکی از بهترین باشگاه‌های ایران باشد و امیدوارم همین روند را ادامه بدهیم. 

کیانی درمورد وضعیت خودش در تیم مس رفسنجان، پاسخ داد: مصدومیتی داشتم که پس از حدود یک ماه آرام آرام سعی دارم به تیمم کمک کنم. کمرم مشکل دارد اما خدا را شکر بهتر شده‌ام. موفقیت تیم از هر چیزی مهم‌تر است.

وی درباره شرایط عجیب این روزهای باشگاه تراکتور اظهار داشت:‌ از شرایط تراکتور خیلی ناراحت هستم. 12-11 سال در تبریز زندگی کردم و خودم را یک تراکتوری می‌دانم. حیف است تراکتور با این همه هوادار چنین جایگاهی داشته باشد و جایگاهش سیزدهم جدول نیست. امیدوارم مسئولان فکری به حال این هواداران کنند. وقتی خودم در تبریز بودم، طرفداران در سرما و گرما به ورزشگاه می‌آمدند و تراکتور را تشویق می‌کردند. ان شاءالله با مدیریت خوب مسئولان آذربایجان همه دست به دست هم بدهند و تراکتور را از این وضعیت دربیاورند. 

کیانی در مورد ارزیابی اش از عملکرد محمدرضا زنوزی در تراکتور، گفت: وقتی وی به تراکتور آمد، از این تیم جدا شدم. برخی با وی موافق و عده‌ای هم مخالف هستند اما نباید همه تقصیرها را گردن زنوزی انداخت. وی از جیب خودش برای تراکتور هزینه کرد. مشکل این تیم زنوزی نیست بلکه برخی اطرافیانش  فقط فکر منافع خودشان بودند. اگر دلسوز تراکتور باشند، این تیم به جایگاه خودش بازمی گردد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۷۲۵۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان