//
کدخبر: ۳۳۷۲۱۷ //

مرور ۱۱ نکته به بهانه تقابل استقلال- مس رفسنجان

استقلال صدرنشین در هفته چهاردهم میزبان مس رفسنجان است.

مرور ۱۱ نکته به بهانه تقابل استقلال- مس رفسنجان
به گزارش فرتاک نیوز،

روند بردهای متوالی استقلال مقابل آلومینیوم متوقف شد. این تیم در شرایطی که فاصله‌اش با رقبا کم شده به دیدار مس رفسنجان خواهد رفت. این مسابقه روز شنبه هجدهم دی ماه از ساعت ۱۷ در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. به بهانه این تقابل، ۱۱ نکته مهم این دیدار مرور شده است.

1- استقلال با ۲۹ امتیاز صدرنشین لیگ است و تنها پیروزی موقعیت آبی‌پوشان را در رتبه نخست تضمین می‌کند . استقلال در صورت توقف در این دیدار ممکن است به رده دوم جدول سقوط کند.

2- مس رفسنجان با ۲۲ امتیاز چهارم است. پیروزی در این دیدار می‌تواند مس را تا رده سوم بالا ببرد و با شکست در این بازی این تیم قطعاً در رتبه پنجم قرار خواهد گرفت.

3- استقلال در ۶ هفته اخیر به ۴ پیروزی و ۲ تساوی دست یافته است. این تیم تنها تیم بدون باخت این فصل است. مس رفسنجان هم در ۶ هفته گذشته ۳ برد، ۲ تساوی و یک شکست داشته است. مسی‌ها در این ۶ مسابقه فقط در یک بازی موفق به گلزنی نشده اند.

4- استقلال بر اساس آمار«متریکا» بهترین تیم در نبرد هوایی موفق است. این تیم از نظر متوسط شوت در هر بازی جزو ۳ تیم برتر لیگ است. مس رفسنجان هم در نرخ تبدیل شوت به گل و تکل موفق جزو ۳ تیم برتر لیگ است. این تیم در زمینه متوسط تعداد پاس در هر بازی یکی از ۳ تیم ضعیف لیگ است.

5- استقلال با ۳ گل خورده و ۱۰ کلین‌شیت بهترین آمار دفاعی را در این فصل دارد. این بهترین کارنامه دفاعی است که تیمی تا این مقطع از فصل در لیگ برتر داشته است. شاگردان فرهاد مجیدی در دیدارهای خانگی هنوز گلی دریافت نکرده‌اند. این تیم در هر دیدار به طور متوسط با امید گل 0.53 از سوی حریفان مواجه شده است و از این نظر بهترین تیم لیگ است.

6- مس رفسنجان با احتساب ۳ گلی که در بازی با پدیده با رای کمیته انضباطی به آمار گل زده این تیم اضافه شده در کنار پرسپولیس با ۱۹ گل بیشترین گل زده را در مقابل نام خود می‌بیند. دیدارهای این تیم با متوسط ۲.۳۱ گل در هر بازی پرگل‌ترین دیدارهای این فصل بوده است.

7- مس رفسنجان فصل گذشته برای نخستین بار در لیگ برتر حاضر شد و در دیدار رفت با استقلال ۲ بر صفر مغلوب شد و بازی برگشت به نتیجه تساوی یک-یک دست یافت. فرهاد مجیدی پس از بازی با مس رفسنجان در دوره قبل به استقلال بازگشت و این مسابقه اولین تقابل فرهاد مجیدی با مس رفسنجان و محمد ربیعی در لیگ برتر است.

8- مهدی مهدی‌پور با نمره 7.25 بهترین بازیکن استقلال و سومین بازیکن برتر لیگ است. محسن آذرباد با نمره ۷.۰۸ بهترین بازیکن مس رفسنجان و هشتمین بازیکن لیگ است. گادوین منشا با ۷ گل بهترین گلزن مس رفسنجان و آقای گل لیگ است. در استقلال کوین یامگا با ۴ گل این عنوان را در اختیار دارد.

9- 3 بازیکن مس رفسنجان به مدت کوتاهی سابقه بازی در استقلال را دارند. گادوین منشا، فرشاد محمدی‌مهر و میثم تیموری این بازیکنان هستند. منشا سابقه کار کردن با مجیدی را در لیگ هجدهم دارد.

10- در ترکیب استقلال بهترین خبر بازگشت کاپیتان این تیم وریا غفوری پس از ۷ هفته غیبت به تمرینات است. در مس رفسنجان هم محمد انصاری از ابتدای فصل دچار مصدومیت شده و غایب این مسابقه خواهد بود. دو تیم بازیکن محرومی برای این دیدار نخواهند داشت.

11- محمدحسین ترابیان قاضی این مسابقه خواهد بود. ترابیان در این دوره، ۴ مسابقه را سوت زده است. این داور که ۶ فصل است که در لیگ برتر قضاوت می‌کند ، سابقه یک بار داوری دیدارهای استقلال و یک مرتبه بازی‌های مس رفسنجان را دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۷۲۱۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان