//
کدخبر: ۳۳۷۱۱۱ //

ستاره صرب پیشنهاد بالای آرسنال را رد کرد

دوشان ولاهوویچ ترجیح می دهد به تیمی با اهداف ورزشی جاه طلبانه تر از آرسنال ملحق شود.

ستاره صرب پیشنهاد بالای آرسنال را رد کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

قرارداد فعلی دوشان ولاهوویچ با فیورنتینا تا سال 2023 اعتبار دارد و به نظر می‌رسد که این ستاره صربستانی تصمیم قطعی خود را برای جدایی از این تیم اتخاذ کرده چراکه او چند پیشنهاد تمدید باشگاه ایتالیایی را رد کرده است. همچنین به نظر می‌رسد که فیورنتینا ترجیح می‌دهد او را در تابستان پیش رو به فروش برساند تا از جدایی رایگان این بازیکن جلوگیری کند.
دوشان ولاهوویچ در این فصل از رقابت های سری‌آ عملکرد خیره کننده ای داشته و موفق به ثبت 16 گل شده است؛ موضوعی که مشتریان این بازیکن را افزایش داده و حالا تیم‌هایی نظیر اینتر، یوونتوس، منچسترسیتی، منچستریونایتد، بایرن مونیخ، اتلتیکومادرید و تاتنهام خواهان امضای قرارداد با او هستند.

طبق ادعای گاتزتا دلو اسپورت، اولین پیشنهاد جدی برای ولاهوویچ از آرسنال بوده و توپچی ها به فیورنتینا اعلام کرده بودند که حاضرند 55 میلیون یورو به علاوه لوکاس توریرا  را در ازای جذب ولاهوویچ پرداخت کنند اما پاسخ باشگاه ایتالیایی منفی بود. با توجه به ارزش توریرا در وبسایت ترانسفرمارکت که 15 میلیون یورو تخمین زده شده، می توان گفت که پیبشنهاد آرسنالی ها 70 میلیون یورو بوده است.

طبق این گزارش، ولاهوویچ نیز مشتاق پیوستن به آرسنال نیست و پروژه ای جاه طلبانه تر را ترجیح می دهد. آرسنالی ها قصد داشتند ولاهوویچ را جانشین اوبامیانگ کنند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۷۱۱۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان