//
کدخبر: ۳۳۷۰۷۹ //

بخت و اقبال تا چه زمانی برای استقلال جواب می‌دهد؟

استقلال در اراک مقابل آلومینیوم نمایش ضعیفی داشت مثل هفته قبل که بازی با فولاد هم ضعیف کار کرد و این بار خوش شانس بود که در خانه حریف یک امتیاز گرفت و با حداقل امتیاز به تهران برگشت.

بخت و اقبال تا چه زمانی برای استقلال جواب می‌دهد؟
به گزارش فرتاک نیوز،

فرهاد مجیدی که تیمش را خودش بسته و تمام امکانات هم در اختیارش بوده در تمرینات چکار می‌کند که تیمش اینقدر ضعیف کار می‌کند؟ واقعا در تمرینات آبی پوشان تهرانی چه خبر است که وقتی به زمین می‌آیند برنامه و تاکتیک مشخصی ندارند و دل به حوادث بازی می‌بندند و اگر آن صحنه مشکوک را هم داور پنالتی اعلام نمی‌کرد، استقلال چه شیوه‌ای برای رسیدن به گل در نظر گرفته بود؟ اینها سوالاتی است که جواب قانع کننده‌ای برای آن پیدا نمی‌کنیم.

استقلال در حال حاضر و با امتیازاتی که کمیته انضباطی به آنها داده و البته کمیته استیناف هنوز تایید نکرده در صدر جدول قرار گرفته است اما واقعا این تیم در حد صدرنشین لیگ برتر ایران بازی می‌کند؟ هواداران استقلال واقعا از نمایش این تیم راضی هستند؟ آنچه در فضای مجازی رصد می‌کنیم نارضایتی هواداران استقلال است و بازیکنان این تیم نتوانسته‌اند به لحاظ فنی انتظارات را برآورده کنند اما سوال این است که فرهاد و شاگردانش تا چه زمانی می‌توانند به این شکل جلو رفته و امتیاز بگیرند؟ بخت و اقبال تا چه زمانی یار استقلال خواهد بود و می‌تواند برای آنها موفقیت به همراه داشته باشد؟

آنچه که مسلم است اینکه استقللا به لحاظ فنی مشکلات زیادی دارد و نمی‌تواند بازی زیبا و تماشاگرپسندی را به نمایش بگذارد و از روی معدود فرصت هایی که به دست می‌آورد یا اتفاقات بازی به گل می‌رسد. تیم مجیدی فاقد برنامه و تاکتیک و برنامه مشخص است و دل به حوادث بسته تا شاید دری به تخته‌ای بخورد و بتواند به گل برسد اما این شیوه تا چه زمانی جواب می‌دهد؟ استقلال چند بازی دیگر می‌تواند با شانس و اقبال و دل بستن به حوادث بازی نتیجه بگیرد؟ اینها سوالاتی است که ذهن هواداران این تیم را مشغول کرده است و امیدواریم کادر فنی استقلال جواب قانع کننده‌ای برای آن داشته باشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۷۰۷۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان