//
کدخبر: ۳۳۶۸۶۴ //

انتقال موراتا به بارسا در گروی یک امضا؛ بروزرسانی لیست خائن‌ها

به گزارش منابع نزدیک به ملی‌‌پوش اسپانیایی یوونتوس، کار انتقال آلوارو موراتا به بارسلونا پیشرفتی 95 درصدی داشته و این هفته به پایان می‌‌رسد. مسئولان بارسلونا در نظر دارند برای باقی‌مانده فصل جاری موراتا را از یوونتوس قرض گرفته و تا مشخص شدن وضعیت آنتوان گریزمان که اتلتیکومادرید می‌‌تواند خرید او را با مبلغ 40 میلیون نهایی کند، منتظر بمانند.

انتقال موراتا به بارسا در گروی یک امضا؛ بروزرسانی لیست خائن‌ها
به گزارش فرتاک نیوز،

به گفته «خوانما لوپز» مدیر برنامه موراتا، این ملی‌‌پوش اسپانیایی به زودی برای انجام آزمایشات پزشکی و سپس امضای قرارداد به بارسلونا سفر خواهد کرد. در صورت قطعی شدن حضور گریزمان در اتلتیکومادرید، امکان قطعی شدن قرارداد با بارسلونا هم وجود خواهد شد. ژاوی اِرناندس مایل است پس از بازی چهارشنبه شب در جام حذفی اسپانیا برابر لینارس، مهاجم جدید خود را در اختیار داشته باشد. طبق تقویم پیش رو، ممکن است اولین بازی موراتا با پیراهن آبی و اناری‌‌ها در سوپرجام اسپانیا و برابر تیم سابق خود رئال مادرید باشد!

ادامه داستان زمستانی

ورود موراتا به بارسلونا، ادامه چالش اقتصادی باشگاه در زمستان 2022 خواهد بود؛ اضافه شدن دنی آلوس و فران تورس و همچنین ملحق شدن رسمی گابی و نیکو به تیم اصلی و تغییر دستمزد آن‌ها که همگی طی چند روز آینده اتفاق خواهد افتاد.انتقال موراتا به بارسلونا رویای مسئولان باشگاه برای به خدمت گرفتن ارلینگ هالند را از بین نمی‌‌برد، هرچند آن‌ها به خوبی می‌‌دانند انجام این خرید کهکشانی برای باشگاه تقریبا غیرممکن است. موراتا می‌‌تواند برای لوک دی‌یانگ و ممفیس دیپای که در تابستان و با اتمام قراردادش به بازیکن آزاد تبدیل خواهد شد، تهدید بزرگی به حساب بیاید. 

دومین بازیکن خاص

در صورت انجام این انتقال، آلوارو موراتا به لیست بازیکنانی که در ترکیب 2 دشمن دیرینه توپ زده‌‌اند، اضافه خواهد شد. از معروف‌‌ترین این چهره‌‌ها می‌توانیم به این اسامی اشاره کنیم؛ لوئیس انریکه، لوئیس فیگو، مایکل لادروپ، ساموئل اتوئو، رونالدو نازاریو، برند شوستر، خاویر ساویولا، آلبرت سلادس، گئورگی حاجی و خولن لوپتگی. همچنین موراتا در صورت پوشیدن پیراهن بارسلونا، دومین بازیکن تاریخ خواهد بود که پیراهن هر 3 تیم رئال، بارسلونا و اتلتیکو را به تن می‌کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۶۸۶۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان