//
کدخبر: ۳۳۶۷۸۸ //

لیگ برتر فوتبال| تساوی؛ نتیجه تلاش ۴۵ دقیقه‌ای پرسپولیس و تراکتور

دیدار دو تیم پرسپولیس و تراکتور از هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال در نیمه نخست با تساوی به پایان رسید.

لیگ برتر فوتبال| تساوی؛ نتیجه تلاش ۴۵ دقیقه‌ای پرسپولیس و تراکتور
به گزارش فرتاک نیوز،

دو تیم پرسپولیس و تراکتور تبریز در ادامه دیدارهای هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت 17 امروز (دوشنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که نیمه اول این دیدار با تساوی یک - یک خاتمه یافت.

عیسی آل‌کثیر در دقیقه 10 برای پرسپولیس و پیمان بابایی در دقیقه 24 برای تراکتور موفق به گلزنی شدند.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، سیدجلال حسینی، علی نعمتی، مهدی شیری، علی شجاعی، کمال کامیابی‌نیا، میلاد سرلک، سیامک نعمتی، وحید امیری، مهدی ترابی و عیسی آل‌کثیر.

ترکیب تراکتور: محمدرضا اخباری، محمد مسلمی‌پور، آرش قادری، عبدالله ناصری، عبدالله حسینی، علی نجفی، شاهین ثاقبی، علی دشتی، ابوالفضل رزاق‌پور، سامان نریمان جهان و پیمان بابایی.

داور: پیام حیدری

دقیقه 7: پرسپولیسی‌ها از سمت راست صاحب ضربه کرنر شدند که پس از پاس کوتاه و ارسال آن به داخل محوطه جریمه، می‌توانستند به گل برسند، اما محمدرضا اخباری روی خط دروازه موفق به مهار توپ شد.

دقیقه 8: پیمان بابایی روی اشتباه علی نعمتی صاحب توپ شد و پس از ورود به محوطه جریمه قصد داشت از زاویه بسته دروازه این تیم را باز کند که ضربه او به حامد لک برخورد کرد و به بیرون رفت.

دقیقه 10: عیسی آل‌کثیر روی پاس مهدی ترابی پشت مدافعان تراکتور صاحب توپ شد و در موقعیت تک به تک با محمدرضا اخباری دروازه این تیم را باز کرد.

دقیقه 12: علی شجاعی از تیم پرسپولیس با کارت زرد داور مسابقه جریمه شد.

دقیقه 24: سامان نریمان‌جهان با پاسی خوب در محوطه جریمه، پیمان بابایی را میان مدافعان پرتعداد پرسپولیس صاحب توپ کرد تا این بازیکن با یک ضربه بغل پا، دروازه پرسپولیس را باز کند.

دقیقه 40: پیام حیدری عبدالله حسینی از تیم تراکتور را با کارت زرد جریمه کرد که این اتفاق مورد اعتراض او قرار گرفت.

دقیقه 42: تراکتوری‌ها از فاصله‌ای دور صاحب ضربه ایستگاهی شدند که ابوالفضل رزاق‌پور به صورت مستقیم قصد باز کردن دروازه پرسپولیس را داشت، اما حامد لک توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه 44: خط دفاع پرسپولیس در میانه میدان و روی پاس در عمق جا مانده بود که حامد لک قصد خروج از دروازه را داشت، اما در این اقدام تعلل کرد تا رزاق‌پور در موقعیت خوبی قرار بگیرد، هرچند ضربه این بازیکن هم دقت لازم را نداشت و راهی اوت شد.

دقیقه 2+45: از سمت راست ارسالی روی دروازه تراکتور انجام شد که وحید امیری روی تیر دوم با ضربه سر قصد باز کردن دروازه این تیم را داشت، اما ضربه او با فاصله‌ای کم به کنار دروازه رفت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۶۷۸۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان