//
کدخبر: ۳۳۶۶۶۸ //

الهامی: عنایتی نشان داد یک مربی کاربلد است/ هر هفته جای خودمان را تغییر می‌دهیم

سرمربی نساجی به تمجید از عملکرد رضا عنایتی و تیم هوادار در این فصل پرداخت.

الهامی: عنایتی نشان داد یک مربی کاربلد است/ هر هفته جای خودمان را تغییر می‌دهیم
به گزارش فرتاک نیوز،

ساکت الهامی، سرمربی نساجی قائمشهر در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با تیم هوادار با تسلیت به مناسبت ایام فاطیمه و سالروز شهادت سردار سلیمانی اظهار کرد: یک تبریک جانانه به آقای عنایتی می‌گویم که نشان داد یک مربی کاربلد است. آقای عنایتی یک تیم خوب و با کیفیت دارد که با ریتم بالا بازی می‌کند. قطعا بازی فردا برای هر دو تیم سخت است.

سرمربی نساجی با اشاره به شرایط خودش در این تیم گفت: ما هم شرایط خوبی داریم. خدا را شکر تیم‌مان در جایگاه مناسبی است. شرایط‌مان به گونه‌ای است که با توجه به داشتن استحقاق لازم برای پیروزی در بازی قبل، بازیکنان می‌دانند که باید جنگنده بازی کنند. قطعا کار سخت است. کیفیت بازی‌ها نزدیک است. فشردگی بازی‌ها بسیار زیاد است و این شرایط بازیکنان را با مصدومیت و محرومیت مواجه کرده است. باید از کوچک‌ترین فرصت‌ها استفاده کنیم. بازیکنانم می‌دانند که باید تمرکز کافی را داشته باشند تا دست پر از زمین خارج شویم.

سرمربی نساجی درباره مالکیت بالای تیمش و از دست رفتن موقعیت‌های گلزنی در بازی‌های گذشته گفت: یکی از دلایل فرصت‌سوزی ما این است که هر هفته جا و مکان خودمان را تغییر می‌دهیم. میزبانی در خانه مربوط به داشتن هوادار نیست بلکه بازیکن بعد از چند بازی می‌تواند چشم بسته وضعیت خود را در زمین تشخیص دهد. ما در بازی آخرمان میزبان و مهمان نبودیم. یک تمرین هم نکرده بودیم. طبیعی بود که مقداری از شرایط خوبمان فاصله بگیریم.

وی با بیان اینکه تیمش در هفته چهاردهم در مشهد از ذوب آهن میزبانی خواهد کرد گفت: بازی بعدی ما هم در مشهد خواهد بود. ای کاش حداقل بازی رفت را در مشهد برگزار می‌کردیم و شناخت لازم را به دست می‌آوردیم. الان برای میزبانی با ذوب‌آهن به مشهد می رویم اما ذوب آهن قبلا یک بار با پدیده بازی کرده است. باید از مهندس حدادیان تشکر ویژه داشته باشیم که سعی می‌کند شرایط لازم را برای ما فراهم می‌کند. فکر می‌کنم اولین هفته‌ای که به سفر نمی‌رویم همین بازی فردا است که از میزبانی هم مهم‌تر است.

ساکت الهامی در واکنش به اینکه هوادار هم مانند نساجی نمی‌تواند در تهران میزبانی کند، گفت: حداقل این است که هوادار در یک زمین میزبانی می‌کند. قطعا آن‌ها شرایط خیلی بهتری دارند ولی مجبوریم با این شرایط بسازیم و ادامه دهیم. فشردگی بازی‌ها کار را سخت کرده است. مصدومیت همه تیم‌ها را اذیت می‌کند.  شرایط ما قابل قیاس با استقلال، سپاهان، پرسپولیس، مس رفسنجان و فولاد نیست. پشتوانه ما به اندازه این تیم‌ها نیست. امیدوارم در ادامه راه و در نیم فصل دوم، بازی به بازی کیفیت کارمان را بهتر کنیم و به یک تیم باشخصیت تبدیل شویم که همه به ما احترام بگذارند.

سرمربی نساجی در پاسخ به این سوال که آیا از این وضعیت خسته نشده است، گفت: خستگی هم وجود دارد ولی وقتی هواداران نساجی را می‌بینم، از آن‌ها انرژی می‌گیریم، روزی که پارسال گفتند شرطت برای ماندن چیست، گفتم شرطم این است کمه درو رزشگاه وطنی و آن جمعیت پرشور بازی کنیم و آن خوبی و صلابت را تجربه کنم. امیدوارم این اتفاق را در فصل بعد تجربه کنم.

او در واکنش به اینکه تصور می‌کند با اضافه کردن چند بازیکن به سهمیه هم برسد، اظهار کرد: هر تیمی شرایطی را برای خود ترسیم کرده است. درباره بازی فردا می‌گویم که برای پیروزی بازی می‌کنیم. هر چه خدا بخواهد و تقدیرمان باشد، به دست می‌آوریم. می‌خواهیم یک تیم خوب باشیم و بهترین‌ها را به دست آوریم. دنبال این هستم که یک بازی با کیفیت با تیم هوادار و آقای عنایتی داشته باشیم. عنایتی نشان داد که یک مربی بزرگ خواهد بود و پشتوانه خوبی برای آینده کشورمان است.

الهامی درباره شرایط نه چندان مساعد تیم تراکتور و قرار گرفتن در انتهای جدول گفت: درباره بار فنی تراکتور صحبت نمی‌کنم. این تیم یک مربی خوب دارد. شرایطی که تراکتور دارد، می‌تواند برای هر تیمی اتفاق بیافتد. فکر می‌کنم تراکتور این بحران را پشت سر می گذارد چرا که یک تیم مردمی و خوب است. الان تمام فکر و ذکرم روی نساجی است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۶۶۶۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان