//
کدخبر: ۳۳۶۵۳۱ //

احتمال بازگشت قرضی لوکاکو به اینتر/ هواداران نراتزوری واکنش نشان دادند

مهاجم بلژیکی تیم فوتبال چلسی ممکن است در پی مصاحبه جنجالی‌اش با یکی از رسانه‌های معتبر ایتالیا به اینتر بازگردد.

 احتمال بازگشت قرضی لوکاکو به اینتر/ هواداران نراتزوری واکنش نشان دادند
به گزارش فرتاک نیوز،

روملو لوکاکو که با مصاحبه اخیرش با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» درست یک روز پیش از آغاز سال جدید میلادی جنجال‌سازی و در این مصاحبه از وضعیتش در چلسی ابراز نارضایتی کرد، ممکن است دوباره به فوتبال ایتالیا بازگردد و پیراهن اینتر را بار دیگر به تن کند. این مهاجم بلژیکی در بخشی دیگر از این مصاحبه گفته بود که نمی‌خواسته اینتر را ترک کند و از مدیران این باشگاه ایتالیایی خواسته بود تا قراردادش را تمدید کنند اما آنها علاقه‌ای به این کار نشان ندادند و همین شد که تصمیم گرفت به چلسی ملحق شود. او همچنین احتمال بازگشتش به اینتر را رد نکرد.

توماس توخل سرمربی آبی‌پوشان لندنی در کنفرانس خبری پیش از بازی فردا شب (یکشنبه) شاگردانش با لیورپول در هفته بیست‌ویکم لیگ برتر انگلیس به مصاحبه جنجالی مهاجم بلژیکی‌اش واکنش نشان داد و گفت: با لوکاکو بی‌پرده و پشت درهای بسته صحبت خواهیم کرد. (از دیدن این مصاحبه) تعجب می‌کنم چون روملو را ناراضی نمی‌بینم. ما این مصاحبه لوکاکو را دوست نداریم، چون این مصاحبه سر و صدایی به همراه دارد که ما به آن نیاز نداریم و برای‌مان مفید نیست.

نشریه «کویره دلو اسپورت» ایتالیا اما از احتمال بازگشت لوکاکوی 28 ساله به اینتر خبر داد. طبق این گزارش؛ اینتر قدرت مالی لازم برای خرید مجدد این مهاجم بلژیکی را نخواهد داشت؛ برای همین ممکن است تلاش کند تا روملو را با قرارداد قرضی به خدمت بگیرد اما خرید قطعی او برای این باشگاه ایتالیایی مقرون به صرفه نخواهد بود. 

در سوی دیگر هواداران متعصب اینتر که نحوه جدایی‌ روملو لوکاکو از اینتر در تابستان اخیر را فراموش نکرده‌اند، پس از انتشار مصاحبه اخیر این بازیکن و ابراز علاقه‌اش برای بازگشت به این تیم، بنری بیرون ورزشگاه سن‌سیرو نصب کردند که روی آن نوشته بود: «مهم نیست که چه کسی زیر باران فرار می‌کند، مهم این است که چه کسی در طوفان می‌ماند. خداحافظ روملو!».

روملو لوکاکو , تیم فوتبال اینتر , تیم فوتبال چلسی انگلیس ,

مهاجم پیشین منچستریونایتد تابستان 2019 بود که به چلسی پیوست و در دو فصلی که در این تیم حضور داشت با به ثمر رساندن 64 گل در 95 بازی به نراتزوری کمک کرد تا پس از 11 سال فاتح سری A ایتالیا شود. این مهاجم بلژیکی اما پس از قهرمانی تاریخی اینتر و پس از جدایی آنتونیو کونته اقدام به ترک نراتزوری کرد و با قراردادی پنج ساله به ارزش 115 میلیون یورو به چلسی بازگشت.

لوکاکو که این فصل به دلیل مصدومیت بازی‌هایی را از دست داده، تا کنون در 18 بازی برای چلسی به میدان رفته و در کنار به ثمر رساندن هفت گل، دو پاس گل هم برای هم‌تیمی‌هایش ساخته است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۶۵۳۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان