//
کدخبر: ۳۳۶۴۹۸ //

سرمربی سن ایچ: روی ضعف تیم مس در پاور پلی حریف حساب باز کرده بودیم

سرمربی تیم فوتسال سن ایچ با بیان اینکه برای تمام ۴۰ دقیقه بازی برنامه داشتیم، گفت: می‌دانستیم تیم مس در پاور پلی حریف ضعف دارد و روی این قضیه حساب باز کرده بودیم.

سرمربی سن ایچ: روی ضعف تیم مس در پاور پلی حریف حساب باز کرده بودیم
به گزارش فرتاک نیوز،

محسن حسن زاده افزود: با وجود نبود سه بازیکن به دلیل بیماری آنفولانزا ، امروز بازی خوبی از شاگردانم شاهد بودیم.

سرمربی تیم فوتسال سن ایچ ساوه خاطرنشان کرد: می دانستیم مقابل تیم مس سونگون که بازیکنان با تجربه و در سطح تیم ملی دارد بازی سختی خواهیم داشت لذا با برنامه وارد میدان شدیم و برنامه داشتیم اگر عقب بیافتیم با پاور پلی نتیجه را جبران کنیم چرا که تیم مس روی این قضیه ضعف دارد.

حسن زاده با بیان اینکه یکی از بازیکنان به دلیل بیماری به بیمارستان منتقل شد، افزود: نتیجه امروز مزد تلاش بازیکنانم است که با تمام وجود فعل خواستن را صرف کردند و توانستند در روزی که به لحاظ نفری عقب بودیم بازی را به تساوی بکشند.

وی با اشاره به رد و بدل شدن سه گل در یک دقیقه پایانی بازی اضافه کرد: این زیبایی بازی فوتسال است که در واپسین ثانیه ها می توان نتیجه بازی را عوض کرد.

حسن زاده در مورد داوری بازی امروز یادآور شد: امروز سوت های داوری بیشتر به سود تیم مس سونگون بود تا تیم سن ایچ ولی معتقد هستم داوری خوبی را از روح الله مطهری شاهد بودیم و اگر اشتباهی هم بوده این اشتباهات جزئی از بازی می باشد.

سرمربی تیم سن ایچ ساوه در خصوص بازی تیمش در نیم فصل دوم لیگ برتر اظهار کرد: ما نسبت به توان و هزینه کرد تیم بازی می کنیم و هدفمان ارائه یک بازی تماشاگر پسند می باشد چرا که حداقل پنج تیم حاضر در لیگ برتر هزینه ای به مراتب بیشتر از باشگاه سن ایچ اختصاص داده اند و طبیعی است که بازی ها رفته رفته در لیگ سخت تر می شود. 

تیم سن ایچ ساوه با تساوی سه بر سه مقابل مس سونگون ورزقان ۳۱ امتیازی شد و همچنان در رده سوم جدول لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور جای گرفت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۶۴۹۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان