//
کدخبر: ۳۳۶۴۱۸ //
خطایی که گرفته نشد تا آلتای حذف شود؛

جنجال نگرفتن پنالتی روی نادری(عکس)

عدم اعلام یک خطای پنالتی روی مدافع ایرانی آلتای اسپور در سرنوشت این تیم در جام حذفی ترکیه تاثیر مستقیم داشت. 

جنجال نگرفتن پنالتی روی نادری(عکس)
به گزارش فرتاک نیوز،

محمد نادری پنج روز پس از اینکه در دقیقه 24 دیدار هفته نوزدهم سوپر لیگ ترکیه مقابل کاسیم پاشا به اجبار و بخاطر آسیب‌دیدگی تعویض شد، در مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی دوباره به ترکیب آلتای اسپور بازگشت و در یک بازی سخت به میدان رفت که این بار هم شانس با او و تیمش یار نبود.

مصطفی دنیزلی که تصمیم گرفته بود محمد نادری را با وجود مصدومیت قبلی به میدان بفرست و در دیدار پنج‌شنبه شب مقابل بشیکتاش به زمین بفرستد، امیدوار بود به روند پنج هفته ناکامی تیمش پایان بدهد و با استفاده از تمام نفرات از این بازی برنده خارج شود که این اتفاق نیفتاد.

01678545

آلتای اسپور با وجود اینکه در بازی نیم‌فصل اول سوپر لیگ ترکیه با نتیجه 2 بر یک از سد بشیکتاش عبور کرده بود، در مسابقه جام حذفی برابر این تیم نتوانست صاحب پیروزی شود و در شبی که با نتیجه یک بر صفر مغلوب شد، با یک صحنه داوری جنجالی از تصاحب به یک پنالتی که روی مدافع ایرانی‌اش اتفاق افتاد، از فرصت گلزنی محروم ماند.

محمد نادری که در فصل جاری سوپر لیگ ترکیه یک پاس داده، در جام حذفی نیز به دنبال یک نمایش خوب بود، اما نفوذهای خطرناک و پیاپی او از جناح چپ زمین نتوانست تیمش را صاحب گل تساوی مقابل بشیکتاش کند و البته یک خطا روی او اعلام نشد.

01678546

01678547

مدافع چپ ایرانی آلتای اسپور در دقیقه 79 با سرعت از سمت چپ محوطه جریمه بشیکتاش نفوذ کرد و فرصت عالی گلزنی یا ساختن گل داشت، اما در زمان حرکت سریع او والنتین روسیر، مدافع راست حریف روی پای او تکل زد و با وجود برخوردی که اتفاق افتاد و به نظر می‌رسید پنالتی باشد، داور دستور به ادامه بازی داد.

در این صحنه مدافع کناری بشیکتاش با پای راست خود روی مچ پای چپ نادری تکل زد که این برخورد در تصاویر تلویزیونی کاملا مشخص بود، اما داور در یک تصمیم جنجالی پنالتی را به سود آلتای اسپور اعلام نکرد تا بازی یک بر صفر بماند و پس از آن هم به محمد نادری یک کارت زرد نشان داد.

شاگردان دنیزلی در شبی که اعلام یک پنالتی می‌توانست آنها را به بازی برگرداند و کار را به تساوی بکشد، با نتیجه یک بر صفر مقابل بشیکتاش شکست خوردند و نتوانستند به مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی ترکیه برسند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۶۴۱۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان