//
کدخبر: ۳۳۶۳۹۵ //

تنها تماشاگر دیدار نساجی – نفت (عکس) 

دیدار نساجی – نفت مسجد سلیمان در استادیوم نقش جهان. دیداری که همانند دیدار قبلی نساجی در برابر مس رفسنجان یک بازی خوب و پرفرصت برای هر دو تیم به خصوص نساجی بود. 

تنها تماشاگر دیدار نساجی – نفت (عکس) 
به گزارش فرتاک نیوز،

حیف از این بازی که تماشاگر نداشت. دو بار توپ از خط دروازه های دو تیم رد شد اما دو بار هم توپ به تیرک دروازه نفت مسجد سلیمان خورد و در چند صحنه دیگر هم دروازه بان های دو تیم با سیوهای خوب خود اجازه ندادند توپی از خط دروازه ها عبور کند. به این ها از دست دادن موقعیت ها توسط مهاجمان دو تیم را هم اضافه کنید.

بدون شک اگر این بازی با حضور تماشاگر برگزار می شد از یک بازی خوب به وجد می آمدند. تنها تماشاگر این بازی یک گربه بود. گربه ای که در غیاب تماشاگران برای خود در سکوهای استادیوم نقش جهان جولان می داد و مدام جست و خیز می کرد. به جز گربه حیوانات دیگری هم به هنگام برگزاری بازی های لیگ برتر وارد استادیوم شده اند؛ روباه. جالب اینکه روباه در زمان بازی نساجی در برابر پیکان در استادیوم شهر قدس دیده شد. نمی دانیم شاید حیوانات هم به تماشای بازی های لیگ برتر به خصوص بازی های پر موقعیت گرایش دارند و شاید در آینده حیوانات دیگری را هم به هنگام برگزاری بازی های لیگ برتر در سکوهای خالی استادیوم ها ببینیم.


عکس: معین نادری

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۶۳۹۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان