//
کدخبر: ۳۳۶۳۸۸ //

توافق اولیه یوونتوس و بارسلونا برای انتقال دمبله به تورین/ موراتا گزینه اصلی ژاوی

توافق اولیه یوونتوس و بارسلونا برای انتقال دمبله به تورین/ موراتا گزینه اصلی ژاوی

توافق اولیه یوونتوس و بارسلونا برای انتقال دمبله به تورین/ موراتا گزینه اصلی ژاوی
به گزارش فرتاک نیوز،

چند رسانه اسپانیایی از جمله نشریات آ اس، مارکا و موندودپورتیوو گزارش داده‌اند که دو باشگاه یوونتوس و بارسلونا برای انتقال عثمان دمبله از اسپانیا به ایتالیا به توافق اولیه دست پیدا کرده‌اند.

در حالی که چند روز پیش خبر توافق بارسلونا و دمبله برای تمدید قرارداد به گوش می‌رسید، امروز (پنجشنبه) اعلام شد که بارسلونا با حقوق درخواستی این بازیکن موافق نیست. از این رو احتمال جدایی بال فرانسوی از بارسلونا مطرح شد و اکنون هم رسانه‌های اسپانیایی اعلام کرده‌اند که دمبله ممکن است از یوونتوس سر درآورد. در همین حال نشریه موندودپورتیوو نوشته که دمبله پیش از این به مدیربرنامه‌های خود مأموریت داده بود که با پاری‌سن‌ژرمن هم مذاکره کند اما ظاهراً اکنون یوونتوس را ترجیح می‌دهد.

دمبله که سال 2017 از بوروسیا دورتموند به بارسلونا پیوست در پایان فصل جاری بازیکن آزاد می‌شود و به همین دلیل می‌تواند در ماه ژانویه بدون کسب اجازه از باشگاه با تیم‌هایی که برای فصل آینده خواهان جذبش هستند مذاکره کند.

انتقال موراتا در جهت معکوس؟

در همین حال خبر دیگری از احتمال جابجایی بازیکن میان یوونتوس و بارسلونا شنیده می‌شود. نشریه مارکا اعلام کرده که ژاوی هرناندس سرمربی بارسلونا برای تقویت خط حمله تیمش، نام آلوارو موارتا را در صدر فهرست گزینه‌های مورد نظر خود قرار داده و خواهان اضافه شدن این بازیکن اسپانیایی به شاگردانش در ماه ژانویه است.

موراتا تا پایان فصل جاری با یوونتوس قرارداد قرضی دارد و مشخص نیست که آیا بانوی پیر حاضر به فسخ قرارداد خود با بازیکنی که در اصل به اتلتیکومادرید تعلق دارد، خواهد شد یا نه چرا که این تیم در حال حاضر به جز موراتا و مویزه کین مهاجم نوک دیگری ندارد. اگر شایعه پیوستن مائورو ایکاردی یا آرکادیوژ میلیک به بانوی پیر به حقیقت بپیوندد آن وقت این احتمال وجود دارد که یوونتوس نیز با بازگشت موراتا به اسپانیا موافقت کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۶۳۸۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان