//
کدخبر: ۳۳۶۳۶ //
نقل و انتقالات سرخپوشان نیمه فعال شد؛

هر آنچه باید از لیست "پرسپولیس لیگ هفدهم" بدانید

پرسپولیس با جذب چهار بازیکن در نقل و انتقالات ابتدای فصل به کار خود در جذب ستاره‌ها خاتمه داد و اکنون به دنبال مهیا کردن شرایط برای آغاز فصل جدید و برنامه آماده سازی تیم است.

هر آنچه باید از لیست "پرسپولیس لیگ هفدهم" بدانید
به گزارش فرتاک نیوز،

 علیرغم شایعات چند روز اخیر در خصوص جذب بازیکنانی مثل داریوش شجاعیان، سعد ناطق و ... پرسپولیس به کار خود در نقل و انتقالات ابتدای فصل هفدهم تقریبا خاتمه داده است و اکنون در فاز جدید این اتفاق به سراغ بازیکنان زیر 23 سال مدنظر خود خواهد رفت.

 

باشگاه پرسپولیس بعد از پایان فصل و کسب عنوان قهرمانی در لیگ شانزدهم موفق شده شجاع خلیل زاده، گادوین منشا، سیامک نعمتی و شایان مصلح را به خدمت بگیرد و اکنون در لیست فعلی خود جایی برای بازیکن بزرگسال در اختیار ندارد و این مساله به منزله پایان فعالیت آنها در جذب ستاره‌ها محسوب می شود.

 

 

پرسپولیس نیمه بین المللی

مشکلات شکل گرفته در فصل گذشته در جذب الکسی پل یانسکی، آنتونی گولچ و ولادیمیر پریمیوف باعث شده تا آنها با احتیاط زیادی در خصوص جذب بازیکن خارجی قدم بردارند. به این ترتیب باشگاه پرسپولیس در فصل پیش رو و بعد از جذب گادوین منشا که کارنامه مشخصی از خود در لیگ گذشته ایران به جا گذاشته، قصد جذب بازیکن خارجی دیگری را ندارد. آنها بر این اساس همچون فصل گذشته کمترین بازیکن خارجی را در رقابت‌ها به خود اختصاص خواهند داد و بوژیدار رادوشوویچ و گادوین منشا تنها بازیکنان سهمیه خارجی آنها محسوب خواهد شد.

 

 

تکمیل در تمام پست‌ها

پرسپولیس اکنون در تمام پست‌های خود بازیکنان شاخصی دارد که می‌تواند در طول فصل نیازهای این تیم را برطرف کند. حضور بیرانوند و بوژیدار درون دروازه، شجاع خلیل زاده، صادق محرمی، سیدجلال حسینی، حسین ماهینی، شایان مصلح، محمد انصاری و محسن ربیع خواه در خط دفاعی، کمال کامیابی نیا، محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده، وحید امیری، احمد نوراللهی، سیامک نعمتی، احسان علوان زاده، حمید طاهرخانی در خط میانی و در نهایت در خط حمله خود با مهدی طارمی، گادوین منشا و علی علیپور ترکیب نسبتا کاملی را به خود اختصاص داده است.

4

 

امیدواری نسبت به تمدید قرارداد ستاره‌ها

در جمع پرسپولیسی‌های کنونی در شرایط فعلی تنها کمال کامیابی‌نیا و سروش رفیعی به عنوان ستاره‎های فصل گذشته که قراردادشان به پایان رسیده، حاضر هستند. کامیابی نیا طی چند وقت گذشته تمایل خود برای ادامه همکاری با سرخپوشان و در اختیار داشتن پیراهن شماره 11 را اعلام کرده و هر چند صحبت‌هایی در خصوص پیشنهاد قطری سروش رفیعی وجود دارد، بعید است او به این تیم نه چندان مطرح بپیوندد و سرخ‌ها امیدوار به بازگشت او هستند. با تمدید قرارداد سروش رفیعی و کمال کامیابی نیا آنها به بهترین موقعیت خود از نظر حفظ اسکلت اصلی تیم خواهند رسید.

 

 

سبد خرید بازیکنان زیر 23 سال

در ترکیب فعلی پرسپولیس حمید طاهرخانی، ابوالفضل درویش‌وند و صادق محرمی جزو بازیکنان زیر 23 سال این تیم محسوب می‌شوند. پرسپولیس اکنون در نظر دارد چند بازیکن زیر 23 سال را جذب کند که عمده آن را مطمئنا از جمع تیم جوانان ایران شکل خواهند داد و البته شاید گزینه‌ای خارجی نیز در این بین حاضر شود. بشار رسن، هافبک 20 ساله تیم ملی عراق جدی‌ترین گزینه برای این تیم محسوب می‌شود و مذاکرات برای جذب وی ادامه دارد.

 

 

به دنبال تقویت نیمکت

مهمترین اصل برای پرسپولیس در فصل پیش رو تقویت نیمکت این تیم خواهد بود. پرسپولیس علیرغم موفقیت در فصل گذشته بزرگترین مشکل را در نیمکت ذخیره خود احساس می‌کرد و در بسیاری از بازی‌ها باعث گره خوردن بازی این تیم می‌شد. با توجه به بازی فیزیکی و احتمال بالای مصدومیت و محرومیت برای بازیکنان این تیم، آنها در بسیاری از بازی‌ها با دردسر همراه بودند و اکنون به نظر می‌رسد حداقل در جدال‌های داخلی این ضعف بزرگ خود را با جذب بازیکنان مدنظر پوشانده‌اند.

 

 

آشنایی با 19 ستاره کنونی

سرمربی کروات سرخپوشان در طول فصل گذشته بیشتر از بازیکنانی سود می‌برد که توانسته بودند نظر تاکتیکی او را جلب کنند. این مساله در نهایت باعث شد او از ترکیب یکسانی سود ببرد. در این رابطه 11 بازیکن اصلی سرخپوشان را علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، محمد انصاری، صادق محرمی، حسین ماهینی، کمال کامیابی نیا، فرشاد احمدزاده، محسن مسلمان، وحید امیری، مهدی طارمی و سروش رفیعی تشکیل می‌دادند. اکنون با جذب شجاع خلیل زاده، گادوین منشا، شایان مصلح، سیامک نعمتی و بازگشت احمد نورالهی این جمع به 16 نفر می‌رسد.  علی علیپور، بوژیدار رادوشوویچ و محسن ربیع خواه این جمع سرشناس را در شرایط فعلی به 19 نفر رساند تا برخلاف فصل گذشته آنها از نظر در اختیار داشتن بازیکن در وضعیت فوق‌العاده‌ای به سر ببرند.

 

منبع: ورزش3
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۶۳۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان