//
کدخبر: ۳۳۶۱۷۱ //

اختصاصی/ نفت آبادان - آلومینیوم اراک/ جنگ بقا و سهمیه

شرایط تیم های نفت آبادان و آلومینیوم اراک به گونه ای است که یک تیم برای بقا تلاش می کند و تیم دیگر برای گرفتن سهمیه و حتی قهرمانی. سه امتیاز این مسابقه اگر به نفت برسد، منصوریان اولین باخت را به تیم سابقش تحمیل می‌کند و اگر به خطیبی برسد که کار نفت برای ماندن سخت تر می شود.

اختصاصی/ نفت آبادان - آلومینیوم اراک/ جنگ بقا و سهمیه
به گزارش فرتاک نیوز،

نفت‌ آبادان که هنوز تیم دلخواه هواداران نشده و در انتهای جدول قرار گرفته، میزبان آلومینیوم اراک است که باید از این بازی خانگی امتیاز بگیرد. شاگردان منصوریان مقابل تیمی قرار می گیرند که هنوز هیچ تیمی نتوانسته شکستش دهد و اراکی ها به دنبال هدف بزرگی در لیگ بیست و یکم هستند.

تیم یکدست و شکست ناپذیر رسول خطیبی طوری بازی می کند که خیلی از تیم ها را به دردسر می اندازد. تیمی نچندان پر مهره ولی پر توان و رو به جلو که هنوز تیم های بزرگ هم نتوانسته‌اند، امتیازات کامل را از آن بگیرند. تیمی که بعد از این مسابقه باید آماده بازی با استقلال تهران‌ شود.

در سوی مقابل نفت آبادان در انتهای جدول قرار گرفته‌ و در خطر سقوط قرار دارد. شرایط انتهای جدول طوری است که فعلا پدیده بخت اول سقوط قرار گرفته و چند تیم از جمله همین نفت آبادان تلاش می کنند تا از پدیده جدا شوند و همین نیم فصل اول به خودشان‌ سر و سامان دهند.

نفت آبادان شروع بسیار بدی در لیگ داشت که با چهار شکست مسابقات را استارت زد و همین شکست های پیاپی باعث شد در قعر جدول قرار گیرد و هرچقدر هم تلاش کند، نتواند از فانوس به دستی  خلاص شود. پیروزی در این بازی بزرگ می تواند هم به نفت شخصیت ماندن دهد و هم تا حدودی آرامش را به هواداران بیاورد.

علی مسعودی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۶۱۷۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان