//
کدخبر: ۳۳۶۱۳۵ //

اختصاصی/ گل گهر - مس رفسنجان/ دربی خودمونی پولدارها

یکی از بازی های مهم هفته‌ دوازدهم، دیدار گل گهر سیرجان و مس رفسنجان است که دربی محسوب می شود. یک دربی تقریبا خودمونی که دو تیم هم‌خانواده و پولدار به مصاف هم می روند.

اختصاصی/ گل گهر - مس رفسنجان/ دربی خودمونی پولدارها
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم های گل گهر سیرجان و مس رفسنجان تا اینجای کار نتایج خوبی گرفته اند و اگر کسر امتیاز گل گهری ها را کنار بگذاریم هر دو تیم جزو تیم های بالای جدولی هستند که شانس سهمیه گرفتن و حتی قهرمانی را دارند. مسی ها لیگ را خوب شروع نکردند ولی در ادامه رفته رفته با کسب نتایج بهتر به جمع مدعیان اضافه‌ شدند. گل گهر نیز از همان ابتدای لیگ پا به پای مدعیان حرکت کرده که اگر تخلف بازیکن گابنی این تیم نبود و با کسر امتیاز مواجه‌ نمی شد، الان با ۲۰ امتیاز بالاتر از مس رفسنجان قرار گرفته بود.

هر دو تیم از نفرات باتجربه ای برخوردارند که هم دست محمد ربیعی برای انتخاب ترکیب باز است و هم دست امیر قلعه‌نویی تا بهترین ترکیب را در دربی به زمین بفرستد.

دربی کرمان شاید مثل دربی تهران، اصفهان و حتی خوزستان حساسیت بالایی نداشته باشد، ولی با توجه به شرایط فعلی تیم ها و بازیکنانی که هر دو تیم دارند نوید یک مسابقه پر گل را می دهد. حال اینکه کدام تیم به یکه تازی های خودش ادامه دهد، در دربی مشخص می شود. دربی که هرچند قدمت زیادی ندارد اما ارزش دیدن دارد.

علی مسعودی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۶۱۳۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان