//
کدخبر: ۳۳۶۰۴۸ //

دلیل حضور ایکاردی در لیست فروش PSG در پنجره زمستانی

باشگاه پاری‌سن‌ژرمن مجبور است در پنجره زمستانی چوب حراج به برخی بازیکنانش از جمله مائورو ایکاردی بزند.

دلیل حضور ایکاردی در لیست فروش PSG در پنجره زمستانی
به گزارش فرتاک نیوز،

 پاری‌سن‌ژرمن که تابستان اخیر بازیکنانی همچون جان‌لوئیجی دوناروما، لیونل مسی، سرخیو راموس، اشرف حکیمی و جورجینیو واینالدوم را به خدمت گرفت، برای رعایت بازی جوانمردانه مالی یوفا مجبور است در پنجره زمستانی پیش‌ رو چند بازیکنش را به فروش بگذارد تا تراز مالی‌اش به تعادل لازم برسد.

بر اساس گزارش نشریه «اکیپ» فرانسه؛ باشگاه پاری‌سن‌ژرمن تابستان اخیر برنامه‌ریزی کرده بود تا از فروش بازیکنان 180 میلیون یوروی عایدش شود اما مجموعاً 9 میلیون یورو از فروش بازیکن نصیبش شد. حالا اما طبق این گزارش؛ پاریسی‌ها در پنجر زمستانی پیش‌ رو باید حداقل 100 میلیون یورو از محل فروش بازیکنانش به دست بیاورد.

«اکیپ» مدعی شده که بازیکنانی همچون مائورو ایکاردی، یولیان دراکسلر، عبدو دیالو، تیلو کرر، لاوین کورزاوا و سرخیو ریکو در لیست خروجی پاری‌سن‌ژرمن هستند. ایکاردی مهاجم آرژانتینی پاریسی‌ها یکی از گزینه‌های مدنظر یوونتوس برای تقویت خط حمله ماسیمیلیانو آلگری در نقل‌وانتقالات زمستانی است.

یوونتوس اما به دنبال جذب قرضی مهاجم پیشین اینتر با بند خرید در پایان فصل است. طبق ادعای شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا»؛ چندین باشگاه سری A ایتالیا نیز وضعیت پاری‌سن‌ژرمن را زیرنظر دارند و ممکن است در ماه ژانویه اقدام به جذب بازیکن از این باشگاه فرانسوی کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۶۰۴۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان