//
کدخبر: ۳۳۵۸۷۹ //

صائب محبی: هوادار اصلا به سقوط فکر نمی‌کند

محبی، بازیکن هوادار می‌گوید تیم‌شان حتی یک موقعیت گلزنی هم به تراکتور نداده و این اتفاق نشان از کیفیت تیم رضا عنایتی دارد.

صائب محبی: هوادار اصلا به سقوط فکر نمی‌کند

تیم تازه لیگ برتری شده هوادار در دو هفته اخیر دو تیم بزرگ ذوب آهن و تراکتور را شکست داده است. یکی از بازیکنان قابل اعتماد عنایتی، صائب محبی است که وینگر راست بازی می‌کند و با توجه به سیستم تیمش در دفاع و حمله حضوری فعال دارد. محبی در ابتدا در مورد بازی مقابل تراکتور گفت: تراکتور یک تیم پرهوادار و قابل احترامی است و بازی سخت و حساسی بود. با توجه به شرایط جدولی برای ما این مسابقه اهمیت زیادی داشت و خداراشکر نکاتی را که کادر فنی گفتند اجرا کردیم و توانستیم موفق شویم. نیمه اول بازی چنگی به دل نمی‌زد هرچند ما موقعیت‌های خوبی داشتیم اما در نیمه دوم با توجه به نکاتی که آقا رضا به آنها تاکید کرد توانستیم به گل برسیم و برنده شویم.

محبی در خصوص تاثیر رضا عنایتی در کنار زمین و بین دو نیمه گفت: ما یک موقعیت هم به تراکتور ندادیم و این نشان دهنده خوب بودن تیم ما است. آقای عنایتی با توجه به اینکه خودش بازیکن بزرگی بوده طی هفته آنالیزهای خوبی که از حریفان انجام می‌دهیم را به ما می‌گوید و کنار زمین هم نکات را به ما گوشزد می‌کند و با توجه به شرایط نیمه اول، بین دو نیمه حرف‌ها و نکاتی را به ما می‌گوید که باعث می‌شود ما بتوانیم بهتر بازی کنیم و پیروز شویم. مقابل هر تیم با توجه به نقاط ضعف‌شان برنامه‌های مختلفی داریم.

او در خصوص اینکه هوادار پس از دو پیروزی شرایط بهتری در جدول پیدا کرده گفت: اعتقاد قلبی خودم نسبت به هوادار بالاست و قول می‌دهم تیم‌مان اصلا به سقوط فکر نمی‌کند و با توجه به بازی‌های خوبی که انجام می‌دهیم رتبه قابل احترامی در انتهای فصل کسب می‌کنیم. شروع لیگ قرعه سختی داشتیم و برای تیمی که تازه به لیگ برتر آمده و بازیکنان جدیدی گرفته شرایط سختی بود اما خداراشکر به خودباوری رسیدیم و پله به پله جلو می‌رویم تا به هدف نهایی‌مان در لیگ برسیم.

او ادامه داد: ما جلوی مدعیانی مثل فولاد، سپاهان، استقلال و پرسپولیس در زمین آنها بازی کردیم و این شرایط را برای ما سخت می‌کند و در نیم فصل دوم می‌توانیم مقابل آنها با توجه به تقویت شدن هوادار نتایج بهتری بگیریم.

محبی در پایان راجع به بازی بعدی تیم‌شان مقابل فجرسپاسی گفت: فجر و تیم ما تازه لیگ برتری شده‌اند و از لحاظ جدولی بازی مهمی است و امیدوارم در این بازی تمام بچه‌ها با تمام تمرکز نکات کادرفنی را انجام دهند تا نتیجه خوبی برای ما در شیراز رقم بخورد.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۵۸۷۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان