//
کدخبر: ۳۳۵۸۵۸ //

عصبانیت شدید هواداران پرسپولیس از آل کثیر ؛ چرا اصرار می کرد؟

وقتی در دقایق پایانی دیدار پرسپولیس و ذوب آهن پنالتی اعلام شد، عیسی آل کثیر اصرار زیادی به زدن ضربه پنالتی داشت، اما در نهایت مهدی ترابی پشت توپ قرار گرفت.

عصبانیت شدید هواداران پرسپولیس از آل کثیر ؛ چرا اصرار می کرد؟
به گزارش فرتاک نیوز،

اصرار بیش از حد عیسی آل کثیر برای نواختن ضربه پنالتی طی چند ساعت اخیر سوژه اصلی پرسپولیسی ها در فضای مجازی بوده است.

به گزارش پارس فوتبال، وقتی در نیمه دوم بازی پرسپولیس و ذوب آهن، داور مسابقه به نفع سرخ ها اعلام ضربه پنالتی کرد، عیسی آل کثیر یک بار دیگر به سمت توپ رفت و با اصرار زیاد سعی کرد پشت ضربه پنالتی قرار بگیرد. او حتی سعی کرد توپ را از مهدی ترابی بگیرد اما ترابی به نیمکت اشاره کرد و عیسی وقتی دید کادرفنی هم مخالف پنالتی زدن او هستند، با دلخوری کنار رفت تا مهدی ترابی پنالتی را بزند.

موضوعی که بی شک بار روانی روی مهدی ترابی را نیز چند برابر کرد، اما ترابی باز هم پنالتی اش را تبدیل به گل کرد تا نشان دهد برترین پنالتی زن سرخ ها در شرایط فعلی است.

موضوع زمانی باید جدی تلقی شود که این اولین بار نیست آل کثیر سعی می کند به شکلی کاملا خودمختار برای پرسپولیس گلزنی کند. از خودخواهی های عجیب و غریب او در شرایط بازی و هنگامی که شرایط پاس دادن به یار کناری را دارد که بگذریم، او پیش از این و در بازی با مس رفسنجان هم تلاش کرد به جای ترابی پنالتی بزند.

در آن بازی هم عیسی پس از گرفتن پنالتی به سرعت سمت توپ رفت و اصرار کرد ضربه را خودش بزند آن هم در حالی که کادرفنی پرسپولیس مدتهاست صراحتا مهدی ترابی را به عنوان پنالتی زن اول تیم معرفی کرده است. در آن بازی دخالت امید عالیشاه باعث شد تا آل کثیر راضی شود توپ را به ترابی بسپارد وگرنه معلوم نبود چه اتفاقی می افتاد. جالب این که آن پنالتی را هم ترابی تبدیل به گل کرد.

به هر روی به نظر می رسد عیسی آل کثیر توقع دارد پنالتی هایی که می گیرد را خودش به ثمر برساند که بی شک انتظار درستی نیست. اصرار او نه تنها بی احترامی به تصمیم یحیی گل محمدی مبنی بر انتخاب پنالتی زن اول تیم است، بلکه بی احترامی به مهدی ترابی هم محسوب می‌شود که گویا عیسی او را به عنوان پنلالتی زن اول قبول ندارد و همین موضوع می تواند از نظر روحی ترابی را تا حد زیادی تحت تاثیر قرار دهد.

حال باید منتظر بود و دید یحیی گل محمدی چه واکنشی به اقدامات آل کثیر نشان خواهد داد. عیسی که به نظر تشنه گلزنی است تحت هر شرایطی می خواهد برای تیمش گلزنی کند و همین موضوع می تواند اثر معکوس داشته باشد. دلخور کردن همبازی اش وقتی که روی خط دروازه به توپ ضربه می زند تا خودش را گلزن معرفی کند (بازی با ویستا توربین) تا اصرار برای گرفتن توپ از مهدی ترابی و شرکت نکردن در شادی گل او، نه تنها باعث دلخوری هم تیمی هایش از او می شود و اتحاد مورد نظر کادرفنی و هواداران را در مجموعه تحت شعاع قرار می دهد بلکه طی چند ساعت اخیر اسباب خشم و ناراحتی شدید هواداران را نیز فراهم آورده است.

عیسی نباید فراموش کند که در پرسپولیس جایگاه خوبی دارد و بیشتر از تمام مهاجمان این تیم مورد توجه کادرفنی و به ویژه یحیی است. کافی است تعداد بازی ها و دقایق بازی آل کثیر و مهدی ترابی و همین طور تعداد گلهایی که به ثمر رسانده اند را مرور کنید تا دریابید عیسی تا چه اندازه مورد توجه گل محمدی است از این رو باید این توقع را داشت تا در این مواقع نیز یحیی پیشقدم شده و به شاگردش هشدار جدی بدهد تا این گونه به تصمیمات او و مهدی ترابی بی احرتامی نکرده و با شرکت نکردن در جشن شادیپرسپولیس ، خودش را تافته ای جدا بافته تلقی نکند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری ورزش ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۵۸۵۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان