//
کدخبر: ۳۳۵۷۷ //

ملی پوش محبوب برانکو در راه لیگ قطر/ خلأ بزرگ در ترکیب قرمزها/ دغدغه اصلی پرسپولیس در فصل جابجایی

پرسپولیس هنوز نتوانسته در پستی که فصل قبل بیشترین آسیب را از آن خورد بازیکن جذب کند و برانکو زنگ خطر را به صدا درآورده است.

ملی پوش محبوب برانکو در راه لیگ قطر/ خلأ بزرگ در ترکیب قرمزها/ دغدغه اصلی پرسپولیس در فصل جابجایی
به گزارش فرتاک نیوز،

پرسپولیس فصل قبل دو هافبک دفاعی بسیار خوب در ابتدای فصل داشت تا جایکه غیبت کمال الدین کامیابی نیا در دیدار حساس برابر سپاهان در دور رفت برانکو را نگران نکرد چرا که جایگزین او احمد نوراللهی هم با همان کیفیت در میانه میدان بازی کرد و با عملکرد خوب او بود که سرخ پوشان توانستند در سپاهان با نتیجه سه بر یک به پیروزی برسند.

اما در نیم فصل دوم مشکلات سرخ پوشان شروع شد چرا که نوراللهی مجبور به جدایی شد و در هر بازی که کامیابی نیا مصدوم و یا محروم بود نگرانی برانکو شروع می شد و تیم برای پر کردن جای خالی او به مشکل می خورد و بهترین مثال در این زمینه دیدار برابر استقلال بود که غیبت کامیابی نیا کار دست تیم برانکو داد و در نهایت سرخ پوشان حیثیتی ترین دیدار خود را با نتیجه سه بر دو واگذار کردند.

هنوز دغدغه سرخ پوشان درباره هافبک تدافعی حل نشده است. بازگشت نواللهی هنوز در هاله ای از ابهام است و برانکو باید فکری به حال پاشنه آشیل تیمش کند و جالب تر اینکه خود کامیابی نیا هم قراردادش را تمدید نکرده است و حضور او در پرسپولیس برای فصل بعد در هاله ای از ابهام است.

پرسپولیس حتی در صورت ماندن کامیابی نیا هم به جذب یک هافبک تدافعی نیاز داردو باید در روزهای باقیمانده از فصل جابجایی این نگرانی خود را بطرف کند.

سعد ناطق عراقی گزینه است که احتمال حضور او در پرسپولیس وجود دارد اما این بازیکن عراقی که هم توان بازی کردن در خط دفاعی و هم هافبک تدافعی را دارد از لیگ قطر یک پیشنهاد خوب دارد و به احتمال زیاد راهی لیگ ستارگان قطر شود. با توجه به اینکه در شرایط کنونی هافبک تدافعی مورد نظر برانکو در فوتبال ایران وجود ندارد چه بسا سرخ پوشان مجبور شوند که سراغ گزینه خارجی بروند.

 

منبع: جام نیـوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۵۷۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان