//
کدخبر: ۳۳۵۵۹۲ //

جدال با اصالت‌ها/ پرسپولیس_ذوب‌آهن باز هم یحیی باز‌هم تارتار

در چهار‌چوب هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال تیم‌های پرسپولیس تهران و ذوب‌آهن مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت.

جدال با اصالت‌ها/ پرسپولیس_ذوب‌آهن باز هم یحیی باز‌هم تارتار
به گزارش فرتاک نیوز،

این دیدار روز جمعه از ساعت ۱۷ در ورزشگاه آزادی تهران و به قضاوت آقایان مهدی سیدعلی، سعید علی نژادیان، آرمان اسعدی و امیر عرب براقی برگزار خواهد شد.

 

پرسپولیس که پس از برد هفته قبل به رده چهارم و فاصله سه امتیازی صدر رسید حالا انگیزه‌های زیادی برای کسب امتیازات باقی مانده دارد چرا که چوب خط‌های تیم یحیی در از دست دادن امتیازات نیم فصل اول پر شده و باید فقط به فکر پیروزی در دیدار‌های باقی مانده باشد.

 

تیم گل‌محمدی در لیگ بیست‌ویکم نسبت به فصل قبل خیلی دیر به فرم همیشگی‌اش رسید و بازی گرفتن از چند بازیکن جوان در دو دیدار اخیر پتانسیل بالای نیمکت سرخ‌پوشان را نشان داد و هواداران پرسپولیس به ادامه فصل بسیار امیدوار شدند.

از طرف دیگر بنا به اخبار رسیده گل‌محمدی در این دیدار می‌تواند از دو بازیکن تاجیکی خود هم استفاده کند و ترافیک بازیکن مدعی ترکیب اولیه بالا رفته و این امر را می‌توان دردسر شیرین گل‌محمدی نامید.

 

در آن سوی تارتار و شاگردانش با یازده امتیاز در رده یازدهم جدول قرار دارند و قطعا برای کسب امتیاز پای به میدان خواهند گذاشت.

شکست تلخ خانگی هفته پیش ذوب مقابل هوادار کمی دور از انتظار بود و حالا سبزپوشان با کسب نتیجه مقابل مدافع عنوان قهرمانی می‌خواهند آن شکست را بدست فراموشی بسپارند.

سازمان دفاعی تیم تارتار در دیدار جمعه می‌تواند برای پرسپولیسی‌ها چالش انگیز باشد و باید دید یحیی و کادرش چه تدابیری را خواهند اندیشید.

آخرین تقابل دو تیم در لیگ برتر به خرداد امسال و بازی برگشت لیگ بیستم باز می‌گردد که سرخپوشان موفق شدند با حساب دو بر یک از سد میزبان اصفهانی خود بگذرند.

پوریا منصوری

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۵۵۹۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان