//
کدخبر: ۳۳۵۲۹۷ //

اختصاصی/ تاجدار: پول من را بدهید شعبه‌ دوم تراکتور پیش‌کش!/ مدیرعامل نود از هول حلیم افتاد داخل دیگ!

در بازی بین استقلال تهران و نود ارومیه شاهد اتفاق بسیار عجیبی بودیم.

اختصاصی/ تاجدار: پول من را بدهید شعبه‌ دوم تراکتور پیش‌کش!/ مدیرعامل نود از هول حلیم افتاد داخل دیگ!
به گزارش فرتاک نیوز،

دیدار تیم‌های استقلال و نود ارومیه درحالی برگزار شد که شاگردان فرهاد مجیدی به سختی موفق شدند از سدحریف دسته دومی عبور کنند و به مرحله یک هشتم نهایی برسند. اما این مسابقه یک غایب بزرگ عجیب داشت که از چشم خیلی از رسانه ها به دور ماند! اتفاقی که شاید شنیدن آن خنده دار و البته تأسف‌آور باشد. نشستن مدیرعامل به جای سرمربی بر روی نیمکت که این را باید؛ آخر مدیریت بدانید! برای اینکه از چند و چون ماجرای عجیب بیشتر آشنا شوید، گفت و گوی سایت فرتاک ورزشی را با سلمان تاجدار سرمربی اصلی نود ارومیه بخوانید که روز مسابقه جایش را به مربی فرعی (مدیرعامل باشگاه) داد!

فرتاک ورزشی: آقای تاجدار شما سرمربی تیم بودید یا آقای بهاری؟!

تا قبل بازی من سرمربی بودم ولی یک سری اتفاقاتی رخ داد تا من کنار بروم و مدیرعامل سرمربی شود.

فرتاک ورزشی:چه اتفاقی؟

 من از فصل گذشته از باشگاه طلب داشتم و این فصل نیز همینطور که چندین بار درخواست کردم طلبم را بدهند ولی قبول نکردند تا کنار بروم.

فرتاک ورزشی: ولی خود مدیرعامل در کنفرانس مطبوعاتی مدعی شد که قرار است شعبه دوم تراکتور را در ارومیه تشکیل دهند؟

 ایشون خیلی حرف ها را می زنند! با حلوا حلوا گفتن که دهان آدم شیرین نمی شود! این آقا خیلی حرف ها را می زنند ولی کو عمل؟! من دو سال است که ۱۵۰ میلیون از باشگاه طلب دارم ولی هر وقت خواستم یک بهانه ای آوردند و پولم را ندادند. پول من را بدهند شعبه‌ دوم تراکتور پیشکش!

فرتاک ورزشی:  شما گفتید من پولم را نگیرم روی نیمکت نمی نشینم واکنشی نداشتند، چون معمولا مدیران در چنین مواقع که بازی مهم است سرمربی را هر طور شده حفظ می کنند.

اتفاقا استقبال هم‌ کردند! این آقا از هول حلیم افتاد داخل دیگ! اینطور که مشخص بود دوست داشت خودش سرمربی باشد چون همه مصاحبه های مطبوعاتی را هم خودش انجام داد! به هر حال مشخص شد که چرا از نبودن ما چطور استفاده کرد!

حالا چرا کمک مربی را به کنفرانس نفرستاد و خودش رفت؟

دیگر خود شما هم متوجه شدید که چرا این‌کار را کرد. کجای فوتبال دیدید مدیرعامل برود روی نیمکت بنشیند و مربیگری کند؟! در حالی که به قول شما وقتی سرمربی نیست، کمکش باید به کنفرانس برود نه مدیرعامل که کارش این نیست. مدیرعامل فکر کرد که من کشته و مرده بازی با استقلال هستم و هر کاری هم‌ کند می ایستم و به کارم ادامه می دهم.

فرتاک ورزشی: از سابقه ورزشی شما خبر دارد؟

احتمالا خبر ندارد! قطعا برای او خیلی مهم بوده که در این بازی خودش را جای سرمربی و حتی مربی قرار دهد و همه جا مصاحبه‌ کند تا دیده شود، ولی من بازی هایم را جلو استقلال و پرسپولیس انجام داده ام و نیازی ندارم که خودم را مطرح کنم، آن هم به هر قیمتی که شده این کار را کنم. البته هر مربی دوست دارد در چنین بازی هایی دیده شود و کاری که برای شاگردانش کرده را هم ببیند، ولی اینکه به چه قیمتی باشد، مهم است.من با کمترین هزینه بومی ترین تیم را بستم که همه دیدند چه تیمی درست کرده بودم. تیم من تا الان ۱۰ امتیاز گرفت و دو بازی حذفی را هم پیروز شد و مهمتر از همه بازی با استقلال اوج کار تیم نود ارومیه بود که یک نفر آن را درست نکرده و حاصل کار همه بوده.

فرتاک ورزشی: به تیم برمی گردید؟

اصلا برنمی گردم چون قرار نیست به هر قیمتی مربیگری کنم. مثل خیلی ها نیستم که حتی پول هم‌ بدهند و مربیگری کنند. من دوست دارم در تیمی که کار میکنم در آن صداقت باشد نه چیز دیگری. من اگه قراره به هر طریقی مربیگری کنم، بهتر است که بالای سر خانواده خودم باشم نه جای دیگر. زیر پا گذاشتن اصول مربیگری کار من نیست. من شاگرد آقا فرهاد کاظمی بودم و به هر طریقی هر جا کار نمی کنم.

گفت و گو: علی مسعودی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۵۲۹۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان