//
کدخبر: ۳۳۵۲۴ //

شجاعی: فردا اتفاق بزرگی رقم می‌خورد

بازیکن باتجربه فوتبال کشورمان دیدار برابر ازبکستان را با توجه به اینکه می تواند دومین صعود ما را رقم بزند، یک روز تاریخی در فوتبال ایران عنوان کرد.

شجاعی: فردا اتفاق بزرگی رقم می‌خورد
به گزارش فرتاک نیوز،

 مسعود شجاعی، یکی از برترین بازیکنان فصل گذشته سوپر لیگ یونان، به تازگی به جمع شاگردان کارلوس کی روش اضافه شده تا مهیای جدال برابر ازبکستان شود.

 

او در خصوص آمادگی بازیکنان برای دیدار فردا مقابل این حریف در انتخابی جام جهانی گفت: همانطور که می بینید تمام بازیکنان در مرز آمادگی قرار دارند. من در اردوی اتریش نبودم اما اکنون همه چی مهیا است و امیدوارم بهترین بازی را برابر ازبکستان شاهد باشیم.

 

مسعود شجاعی که توانست عنوان برترین بازیکن پانیونیوس را در فصل گذشته کسب کند، درباره آمادگی اش برای حضور در ترکیب ایران گفت: در فصلی که گذشت شرایط خوبی داشتیم و همه چیز آنطور که دوست داشتم پیش رفت. 10 روز پیش تیم به پلی آف یورولیگ رفت و امیدوارم بتوانم اکنون با آمادگی کامل به تیم کمک کنم.

 

شماره هفت ایران درباره شناخت آنها از ازبکستان گفت: کاملا از ازبکستان شناخت داریم. از این نیز مانند دیگر تیم ها شناخت داریم و بارها فیلم بازی را تماشا کرده ایم. اگر مثل همیشه که حمایت کردند فردا نیز استادیوم را پر کنند و مسوولان نیز حمایت کنند . منظورم از حمایت مسوولان فدراسیون نیست. فردا اتفاق بزرگی در فوتبال ما رخ می دهد و تیم ملی برای دومین بار به جام جهانی صعود می کنند و به نظرم اگر این اتفاق در کشور دیگری رخ می داد تدارک بهتر و خاصی صورت می دادند. مسوولان بالاتر باید یک مقدار حمایت بیشتری داشته باشند.

 

منبع: ورزش3
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۵۲۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان