//
کدخبر: ۳۳۵۱۳۲ //

سرپرست مدیرعاملی پرسپولیس: توانستیم مشکل مجوز حرفه‌ای سازی را حل کنیم

سرپرست مدیرعاملی پرسپولیس از حل مشکلات مربوط به صدور مجوز حرفه‌ای این تیم برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا خبر داد.


سرپرست مدیرعاملی پرسپولیس: توانستیم مشکل مجوز حرفه‌ای سازی را حل کنیم
به گزارش فرتاک نیوز،

سید مجید صدری، سرپرست مدیرعاملی پرسپولیس بعد از برگزاری جلسه با حضور روسای کمیته‌های بدوی و استیناف صدور مجوز حرفه‌ای و همینطور رئیس فدراسیون فوتبال اظهار کرد: می‌توانم این نوید را به هواداران عزیز بدهم که با عنایت این بزرگواران مشکل حرفه‌ای سازی ما حل شد و قرار شد که مواردی که مدنظر دوستان است، بلافاصله انجام دهیم.

او با بیان اینکه مشکل حرفه‌ای سازی این تیم در کمتر از سه ماه حل شد اظهار کرد: امیدواریم دیگر این مشکلات را برای این دو باشگاه نبینیم. عباسی، مصطفوی، عزیزی خادم و سهیل مهدی به هر دو تیم کمک کردند. این خبر خوبی است که می‌توانیم به هواداران عزیز بدهیم. امروز توانستیم مشکل مجوز حرفه‌ای سازی را حل کنیم و در لیگ قهرمانان آسیا در خدمت هواداران باشیم و مقام بیاوریم و با تمام جدیت لطفا این دوستان را در زمین بازی جبران کنیم و برای کشور عزیزمان باعث افتخار و سربلندی شویم.

سرپرست مدیرعاملی پرسپولیس درباره مشکلات که گریبان این تیم را در این زمینه گرفته بود گفت: دو، سه مشکل اصلی بود. نخست در بحث مالی بود که در بحث کالدرون این پرونده را بستیم. در بحث‌های دیگر هم تعهد دادیم و مخصوصا مصطفوی راهنمایی‌هایی انجام داد که حل شده است. اجازه دهید ریز مطالب را در وقت مقتضی اعلام کنیم. چیزی که آقای مصطفوی در این جلسه مطرح کردند، این بود که باید پشت یک میز مسائل را حل کنیم. خدا را شکر توضیحاتی که دادیم، قانع کننده بود و راهنمایی آن ها را به دیده منت قبول کردیم و فکر می‌کنم این مسائل را برای دو تیم نداشته باشیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۵۱۳۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان