//
کدخبر: ۳۳۵۰۱ //

شاه ماهی ملی پوش از دست استقلال پرید

طبق اعلام کاپیتان تیم‌ملی ازبکستان این بازیکن در صورت حضور در ایران برای سپاهان بازی خواهد کرد.

شاه ماهی ملی پوش از دست استقلال پرید
به گزارش فرتاک نیوز،

جپاروف نیم فصل گذشته قراردادی یک سال و نیمه با استقلال امضا کرد اما با محرومیت این باشگاه از فصل نقل و انتقالات ناچار شد برای یک نیم فصل به سپاهان منتقل شود.

 

موضوع این است که استقلالی‌ها می‌گویند چون او قراردادی یک سال و نیمه امضا کرده است باید به این تیم برگردد اما موضوع این است که جپاروف با استخدام دو وکیل ایرانی و خارجی توانسته ثابت کند که چون قراردادش در زمان غیرقانونی و محرومیت استقلال بسته شده است بنابراین ضمانت اجرایی ندارد و او می‌تواند یک طرفه آن را فسخ کند.

 

جپاروف چندی پیش پیامی به مسئولان باشگاه استقلال داده است که به دلیل مشکلات خانوادگی نمی‌تواند در ایران بازی کند اما گفته می‌شود در صورتی که این مشکل حل شود، جپاروف قصد دارد فوتبالش را در سپاهان ادامه بدهد چراکه از کار با زلاتکو کرانچار کاملا راضی است.

 

نکته‌ای که در این بین وجود دارد این است که وثوق احمدی رئیس کمیته تعیین وضعیت بازیکنان چند هفته پیش اعلام کرد چون جپاروف با استقلال قرارداد امضا کرده و در زمان انتقال او به سپاهان تفاهم‌نامه‌ای بین به امضای جپاروف و سپاهان رسیده است این بازیکن نمی‌تواند با طلایی‌پوشان اصفهانی قرارداد امضا کند. با این حال دو وکیل جپاروف توانسته‌اند ثابت کنند که چون قرارداد اصلی او با استقلال در زمان غیرقانونی امضا شده است بنابراین این تفاهم‌نامه هم از درجه اعتبار ساقط است.

 

با این شرایط در صورتی که سرور جپاروف بخواهد در ایران بازی کند با عقد قراردادی رسمی و قطعی با استقلال قرارداد امضا خواهد کرد.

 

 

منبع: جام نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۵۰۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان