//
کدخبر: ۳۳۴۹۹۷ //

اختصاصی/ نتایج عجیب و غریب ماشین سازی/نظارت بر عملکرد این تیم زیر ذره بین!

تیم فوتبال ماشین سازی تبریز پس از گذشت 10 هفته ۲۵ گل دریافت کرده است تا باعث تعجب همگان شود.

اختصاصی/ نتایج عجیب و غریب ماشین سازی/نظارت بر عملکرد این تیم زیر ذره بین!
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم فوتبال ماشین سازی تبریز که این فصل دچار مشکلات فراوانی است و پنجره نقل و انتقالاتی تیمش هم بسته است مجبور شد با تیم امیدهای خود به رقابت‌های لیگ یک بیاید تا اوضاع در قدیمی‌ترین تیم شمال غرب وخیم باشد.

اما نکته عحیب در این تیم در هفته‌های اخیر به وجود آمده است، سبزپوشان با امیدهای خود نتایج بهتری گرفتند و هیچ حاشیه‌ای هم نداشتند اما پس از اینکه چند تن از بازیکنان فصل گذشته این تیم بازگشتند و مدیریت این تیم تغییر کرد تمامی اهالی فوتبال در تبریز امیدوار بودند تا شرایط این تیم بهتر شود اما شرایط طور دیگری رقم خورد تا هواداران این تیم هم به برخی اتفاقات مشکوک شوند.

ماشین سازی با سرمربی جدید، کادر مدیریتی و اجرایی جدید و همچنین بازگشت بازیکنان با تجربه به مصاف شمس آذر قزوین رفت و تا دقیقه ۹۰ هم از حریف خود پیش افتاد اما در دقایق تلف شده ۲ گل دریافت کرد تا بسیاری از این اتفاق تعجب کنند، این پایان داستان نتایج عجیب ماشین با افراد جدید نبود و هفته گذشته برابر خوشه طلایی ساوه بازهم گل ابتدایی را این تیم به ثمر رساند اما پس از آن ۶ گل دریافت کرد تا سنگین‌ترین شکست فصل رقابت‌های لیگ را به نام خودش ثبت کند.

اما پس از این دیدار افراد حاضر در استادیوم شاهد ناراحتی سرمربی و حتی مدیرعامل این تیم نبودند و حتی لبخند رضایت مدیرعامل جدید در پایان دیدار هم باعث شگفتی حاضرین شد.

البته نقطه امید در این تیم که امیدواریم شرایط را بهتر نماید، حضور امیر زندی بعنوان سرپرست می باشد که به تازگی به جمع ماشین سازان پیوسته است و حضور او شاید بتواند وضعیت را در این تیم بهتر نماید و باید دید و به انتظار نشست که ین اتفاق رقم خواهد خورد یا نه.

البته ناگفته پیداست که از هم اکنون کمیته اخلاق فدراسیون باید به این موضوع ورود کند تا دوباره شاهد اتفاقات فصول گذشته که تیم های دیگر رقم زدند نباشیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۴۹۹۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان