//
کدخبر: ۳۳۴۶۵۷ //
ترمیم دفاعی یا پوشش فردی اشتباهات؟

رفع اتهام بزرگ؛ برنامه اصلی تراکتورِ سولدو

بازی با نفت مسجد سلیمان یک آزمون بزرگ برای سرمربی کروات تراکتوری هاست.

رفع اتهام بزرگ؛ برنامه اصلی تراکتورِ سولدو
به گزارش فرتاک نیوز،

نمایش پرنوسان تراکتور در لیگ بیست و یکم هواداران این تیم را سردرگم کرده است؛ بعد از تغییرات صورت گرفته در راس کادر فنی، این تیم در سه بازی متوالی هیچ شکستی را متحمل نشد و با سه کلین شیت، نمایش امیدوار کننده ای داشت. سولدو در صحبت های خود از شروع اصلاحات فنی در تیمش صحبت کرد که سر منشا آن کارهای دفاعی بود.

اینکه تراکتور در سه بازی متوالی با هدایت سرمربی جدیدش هیچ گلی دریافت نکرد و نوار باخت های آزار دهنده اش (3 باخت در 4 بازی نخست فصل) قطع شد، نشان از تغییراتی مثبت در تیم سولدو داشت. این مربی در پایان بازی با فولاد که با تساوی ارزشمند خارج از خانه به پایان رسید با اشاره به برنامه کوتاه مدت خود برای تغییر شرایط گفته بود: "تراکتور فصل را خوب شروع نکرد ولی تلاش مان این است که با ایجاد انسجام در خط دفاعی، سایر خطوط را هم ترمیم کنیم. البته باید این را قبول کنیم که نسبت به شروع کار، خیلی بهتر بازی می کنیم."

همه چیز تا بازی فولاد طبق گفته های سولدو پیش رفت اما طی دو هفته اخیر، سرخ پوشان متحمل دو شکست شدند تا شرایط تیم بازهم رو به عقب برگردد. شکست خانگی مقابل آلومینیوم و سپس باخت به مس در رفسنجان، تراکتور را در قسمتی از جدول رده بندی قرار داده که نگاه کردن به آن هم برای هوادارانش آزار دهنده است. اینکه درست بعد از مصدومیت اخباری، هم نوار کلین شیت های تراکتور پاره شد و هم شکست ناپذیری سولدو به پایان رسید خود یک نکته مهم است و نسبت به تغییراتی که سرمربی کروات به آنها اشاره کرده بود تردیدهایی ایجاد می کند.

تراکتور فردا در شرایطی به مصاف نفت مسجد سلیمان می رود که بازهم محمدرضا اخباری را در اختیار ندارد و برای سومین بازی متوالی باید بدون این دروازه بان به مصاف حریف برود. قطعا بازی فردا می تواند یک آزمون مهم برای سولدو و تیمش باشد؛ آنها باید نشان دهند که تیم شان متکی به یک نفر نیست و تحولاتی که به آنها اشاره شده بود، واقعی هستند. در اینکه سالاری نتوانسته جانشین خوبی برای اخباری باشد شکی نیست اما بهبود ساختار دفاعی، آن چه که سولدو از آن به عنوان برگ برنده تیمش در کوتاه مدت یاد کرده بود اگر واقعیت داشته باشد، در جریان بازی و زمانی که تراکتور کمترین موقعیت را به حریف می دهد، خود را نشان خواهد داد، وگرنه درخشش دروازه بان و مهار موقعیت های متعدد حریف را قطعا نمی توان، بهبود ساختار دفاعی نامید؛ بلکه این یک عملکرد شخصی برای نجات تیم است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۴۶۵۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان