//
کدخبر: ۳۳۴۵۹ //

پرسپولیس ترمز رامین رضاییان را دراه استقلال کشید

رضائیان برای حضور در لیست آبی پوشان با موانعی از سوی باشگاه پرسپولیس مواجه است.

پرسپولیس ترمز رامین رضاییان را دراه استقلال کشید
به گزارش فرتاک نیوز،

 رامین رضاییان به ادعای نزدیکان به باشگاه استقلال، از این تیم آبی پوش پیشنهاد بسیار خوبی برای فصل بعد دریافت کرده اما مسائلی وجود دارد که شاید ترمز این بازیکن برای حضور در جمع آبی پوشان را بکشد.

آن زمانی که رضاییان برای دریافت رضایتنامه اش از باشگاه پرسپولیس، با علی اکبر طاهری سرپرست این باشگاه به صورت پیاپی قرار ملاقات می گذاشت، حرف وحدیث های زیادی مطرح شد. پس از قطعی شدن این موضوع جدایی رامین، علی پروین بود که با این بازیکن راهی باشگاه پرسپولیس شد تا برایش تخفیف بگیرد.

در نهایت قرار شد رضاییان چند شرط باشگاه را بپذیرد و از پرسپولیس جدا شود؛ اول اینکه تمام مطالبات خود از این باشگاه را ببخشد. در ثانی 150 میلیون تومان در قسط اول و 100 میلیون تومان در قسط دوم به حساب باشگاه پرسپولیس، پول بابت رضایتنامه واریز کند. این در حالی بود که مبلغ رضایتنامه این بازیکن از سوی باشگاه، حداقل 800 میلیون تومان عنوان می شد اما چانه زنی های پروین، این رقم را حسابی کاهش داد.

شرط سوم پرسپولیس در نوع خود جالب بود؛ رضایتنامه رضاییان فقط برای حضور در تیم های خارجی و لیگ هایی غیر از لیگ برتر ایران صادر می شود و به معنای دیگر، این بازیکن به سادگی نمی تواند راهی سایر باشگاه های ایرانی شده و رقبای داخلی پرسپولیس را قوی کند. در نهایت اینکه اگر با هر باشگاهی، قراردادی بیش از 700 میلیون تومان به امضا رساند، 150 میلیون تومان دیگر به حساب باشگاه پرسپولیس واریز کند.

حالا بحث حضور رضاییان در باشگاه استقلال است که اگر این اتفاق رخ بدهد، پرسپولیس صاحب 100 میلیون تومان به عنوان قسط دوم رضایتنامه و 150 میلیون تومان دیگر بابت شرط چهارم فسخ قرارداد با این بازیکن می شود اما با این حساب، شرط سوم که عدم حضور در تیم های ایرانی به خصوص رقبای مستقیم پرسپولیس بود، از بین می رود.

این شرایط باعث شده معماهای زیادی در خصوص عدم اجازه باشگاه پرسپولیس به رامین رضاییان بابت حضور در استقلال ایجاد شود.

 

منبع: کارگرآنلاین
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۴۵۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان