//
کدخبر: ۳۳۴۵۸۷ //

نویر:کار آسانی مقابل سالزبورگ نخواهیم داشت

مانوئل نویر، دروازه‌بان بایرن مونیخ، تاکید کرد که آنها کار آسانی مقابل سالزبورگ پیش رو نخواهند داشت.

 نویر:کار آسانی مقابل سالزبورگ نخواهیم داشت

بایرن مونیخ در مرتبه اول قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با اتلتیکو مادرید روبرو شد تا تیم ناگلزمان با حریفی دشوار مواجه شده باشد. با این حال دقایقی بعد از اتمام قرعه کشی مشخص شد که اشتباه رخ داده و مراسم باید تکرار شود؛ اتفاقی که ساعاتی پیش رخ داد و بایرن‌مونیخ این بار با سالزبورگ که حریف به مراتب ساده تری نسبت به اتلتیکومادرید به نظر می رسد، برخورد کرد.

با این که بسیاری معتقد هستند بایرن‌مونیخ کار آسانی مقابل تیم اتریشی پیش رو خواهد داشت و می‌تواند به راحتی به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کند، مانوئل نویر تاکید کرده که سالزبورگ حریف آسانی نخواهد بود. نویر گفت: "آنها مقابل حریفان بزرگ عملکرد بسیار خوبی داشته‌اند. ما می‌دانیم که سالزبورگ فوتبال خوبی بازی می‌کند. ما حالا به عنوان تیمی پا به این مرحله می گذاریم که از شانس بیشتری برای صعود برخوردار است اما در عین حال هیچ حریفی را دست کم نمی‌گیریم."

کاپیتان بایرن مونیخ در ادامه تاکید کرد که آنها باید با هدف پیروزی پا به دو دیدار رفت و برگشت برابر سالزبورگ بگذارند. نویر گفت: "ما به خوبی سالزبورگ را می‌شناسیم و قبلاً در لیگ قهرمانان اروپا با آنها روبرو شده ایم. کار آسانی مقابل این تیم نخواهیم داشت اما باید با اعتماد به نفس پا به این بازی بگذاریم. همچنین باید به دنبال این باشیم که در هر دو بازی مقابل سالزبورگ به پیروزی دست پیدا کنیم."

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۴۵۸۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان