//
کدخبر: ۳۳۴۴۶۰ //

ارسلان موفق‌ترین گلزن استقلال؛ مجیدی خط حمله تیمش را تغییر می دهد؟

ارسلان مطهری، در بازی با پیکان یک‌بار دیگر نشان داد هنوز، گلزن‌ترین مهاجم استقلال محسوب می‌شود.

ارسلان موفق‌ترین گلزن استقلال؛ مجیدی خط حمله تیمش را تغییر می دهد؟
به گزارش فرتاک نیوز،

پیروزی پر گل مقابل پیکان، روزهای سخت استقلال را به پایان رساند و آن‌ها را در جدول رده بندی لیگ برتر، به جایگاهی بالاتر از پرسپولیس فرستاد. استقلال در این بازی، 2 گل اول را به لطف مدافعانش زد اما گل سوم، توسط مهاجم تازه‌وارد این تیم زده شد. ارسلان مطهری که دقیقه 63 به جای سبحان خاقانی به زمین رفت، دقیقه 85 زننده گل آخر استقلال مقابل پیکان بود. گلی که باعث شد استقلال صاحب دومین تفاضل گل لیگ پس از سپاهان شود.

استقلالی‌ها، این فصل مشکلات زیادی در خط حمله داشته‌اند و با این‌حال، مجیدی علاقه چندانی به بازی دادن مطهری نشان نداده است. مطهری که لیگ نوزدهم توسط مجیدی خریداری شد، فصل پیش بخاطر غیبت‌های پرتعداد شیخ دیاباته به ترکیب اصلی رسید و عملکرد نسبتا خوبی داشت. با این حال، ورود مهاجمان تازه در این فصل مطهری را روی نیمکت فرستاد. مطهری در دقایق کوتاهی که فرصت بازی پیدا کرده، توانسته بهترین گلزن تیمش باشد.

در حال حاضر کوین یامگا با سه گل، بیشترین گل را برای استقلال زده است. از سه گل یامگا، یکی از روی نقطه پنالتی زده شده و دو گل دیگر، در جریان بازی بوده‌اند. مطهری هم تنها بازیکن دو گله استقلال به حساب می‌آید. در زمینه تعداد گل بر اساس دقایق بازی اما، مطهری با فاصله زیادی موفق‌ترین گلزن استقلال است. مطهری در 299 دقیقه بازی، توانسته 2 گل بزند. یعنی او برای هر گل، به کمتر از 150 دقیقه زمان نیاز دارد. این آمار برای سایر بازیکنان استقلال، بیشتر از 200 دقیقه است. یامگا هر 210 دقیقه یک گل می‌زند، امیرحسین حسین‌زاده برای هر گل به 616 دقیقه زمان نیاز دارد و محمد دانشگر، سیاوش یزدانی و جعفر سلمانی هم در بیشتر از 700 دقیقه بازی یک گل زده‌اند. دو نفر از این سه نفر، مدافعان استقلال هستند که امروز موفق به گلزنی شدند. آمار دیگر مهاجمان استقلال، ناامید کننده است. رودی ژستد و امین قاسمی‌نژاد، این فصل هیچ گلی نزده‌اند.

مطهری هر 2 گل این فصلش را هم، به عنوان بازیکن ذخیره زده است. او دو بازی ابتدایی لیگ مقابل هوادار و ذوب آهن، فیکس بود و پس از آن به روی نیمکت رفت. در تمام بازی‌های بعدی استقلال، مطهری نیمکت نشین بوده و به عنوان بازیکن ذخیره به زمین رفته است. با این‌حال، او مقابل تراکتور زننده تک گل استقلال بود و بازی امروز با پیکان، پیروزی استقلال را قطعی کرد. عملکرد او، شاید باعث شود مجیدی پس از هفته‌ها، دوباره در خط حمله تیمش تغییراتی بدهد و به مطهری، بیشتر از ژستد اعتماد کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۴۴۶۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان